♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Jeg stod å pusset nesen i sted og det rant noe ut i det jeg blåste. Ble fuktig gjennom til buksa men det rant IKKE som om vannet gikk..Det kunne også kjennes ut som om det datt ut på en måte. Det må også sies at jeg hadde akurat vært på do pg tissa godt, for det hender jeg lekker litt hvis jg ler e.l. Og i går kjørte vi båt og det hoppa litt, ikke vondt, men vet at det kan påvirke til ting. Og vi gikk og gikk og gikk og stod og stod og stod i hele går så jeg hadde sterke kynnere når jeg kom hjem på natten. Vil ikke være hysterisk eller tro at han kommer 11 uker før tiden, men må bare spørre.. Har hørt det ikke er bra å lekke fostrvann.. Håper på mange svar og tips...
Som Natt & Dag Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Ta på deg ett bind, blir det vått bør du ringe føden. Fostervann har konsistens som springvann, men lukter ofte litt søtlig. Vannet er enten helt klart, svakt rosa eller grønn aktig. Det blir rosa fordi man ofte sprekker et og annet blodkar, noe som gjør at det blander seg litt blod i vannet. Dette er helt normal og ufarlig. Om vannet er grønn/gul/brun aktig MÅ man ringe føden umiddelbart, da er babyen stresset og har bæsjet i vannet. Om du føler deg usikker/utrygg bør du uansett ringe føden, om man mistenker fortidlig vann angang er det greit å få dette sjekket, us at om du lekker er ikke babyen like beskyttet som før, og det er risiko for innfeksjoner. Men du skal også vite at i 3 trim får man ofte økt utflod, som ofte er helt flytende. De fleste tilfellene hvor man tror man lekker vann viser det seg å være utflod, eller urinlekasje...
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2007 ok, takk for svar.. da prøver jegd et også lar jeg det gå litt utover kvelden og ser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå