Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

er i 38.svangerskapsuke og i den siste tiden har jeg hatt så vondt når jeg for eksempel er ute å går tur med hunden eller bare jeg reiser meg opp. føles litt ut som urinveisinfeksjon men så kan det plutselig gå over og jeg kan gå ei mil hvis jeg vil. he he. rart forklart dette men... av og til kan det bli så vondt at jeg må stoppe opp og vente litt før jeg vagger meg videre. flere som har det slik?

benytter også anledningen til å høre om det er noen med fødselserfaringer å komme med som er små og nette, om det har vært negative eller positive opplevelser fra fødsel? selv er jeg 1.60 cm høy og var 47 kilo når jeg ble gravid så er ikke store jenta for å si det sånn:)

takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja.... blæra er humørsyk......

Skrevet

Jeg tror ungen her har lagt seg så langt ned at den kommer til å sprette ut uten en eneste pressrie og at det er grunnen til at jeg har j... vondt i blæra. :-) Av og til så stikker det så kraftig til at jeg knapt greier å stå oppreist. Merkelige greier det der. Hadde det ikke sånn sist så det er ikke godt å si hva det kan komme av. Ikke er jeg plaga med å måtte fly på do døgnet rundt heller....

Skrevet

Har også den stikkinga helt nede i underlivet av og til, hadde vært fint om det betydde rask fødsel ja!! Er andregangs i uke 34. Er bittelitt mindre enn deg og hadde vel hva de kaller en "lett" fødsel sist:) Størrelsen har ingenting å si tror jeg!

Skrevet

takker for svar!:)

he he....ja det føles slik; som om ungen holder på å dette ut! ikke no behagelig hvertfall. godt å høre at det ikke trenger å bli en tøff fødsel selv om man er litt "liten":) legen min sa også dette men synes det er greit å høre det av noen som faktisk har vært gjennom en fødsel selv og som er liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...