Gå til innhold

utrulig trivelig kommentar

Anbefalte innlegg

Skrevet

når svigermor spør koffør eg får ekstra oppfølging hos jm,og eg svare pga at eg e så frøktelig redd for fødseln:ja,d sku du tenkt på før!!!!!!!!skikkelig trivelig å høre.skal man da bli fratadd gleden av å få fleire onga,e d d ho meine???eg har no ikkje belasta ho med at eg e redd.eg fødde no heime aleina,sei ho.ja,d drit no vel eg oppi.eg e like forbainna redd uansett.eg sa tell ho ha at d ikkje va rett å sei sånn,førr man har vel "rett" tell å få onga uansett kor redd man e.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det var direkte frekt av din svigermor å si noe sånt. Ikke alle som innser hvor redd de er for å føde før de faktisk blir gravide. Skulle de tatt abort alle sammen?

Hun burde jo bare være glad for at du er villig til å gå igjennom dette her og gi henne et barnebarn.

Jeg håper at timene med jm hjelper deg, og at du til slutt klarer å få et avslappet forhold til avslutningen av svangerskapet. Fødselen kan måles i timer. Det viktigste arbeidet kommer etterpå og varer mye lenger!

Jeg ønsker deg lykke til, og håper at din svigermor ikke kommer med flere slike uønskede kommentarer. Det fortjener ingen.

Skrevet

tusen takk.ps!eg har to fra før,så eg veit ka eg går til,d e derfor eg e så uendelig redd.mulig at d e d ho meine,at når eg vesste ka d innebar burde eg latt vær,men sku jo tru at de fleste syntes at d å få en baby overgår d meste.så eg ville jo ikkje la vær,heller prøve å jobbe med frykten.ja,ja,no e eg i uke 37,så d som har kommet inn,må nødvendigvis ut.

Gjest Odyssey*høygravid*
Skrevet

åååå jeg blir så jævlig sint på dine vegne!!!!

uansett om vi er redd eller ikke har vi LIKE STOR RETT PÅ Å FÅ BARN1! kjerringkrek ass!!!!!!

ikke hør på sånt!!!

Skrevet

Likevel frekt sagt av svigermor.

Du har jo ikke så lenge igjen nå da. Blir spennende som trebarnsmamma!

Du får bare prøve å ignorere slike kommentarer. Svigermødre vet ikke alltid best, selv om de gjerne gir uttrykk for det ;)

Skrevet

det får du bare prøve å heve deg over! syns det var en fryktelig slem ting å si! Ingen kan vite hvordan du har det eller dømme deg for det. lykke til, håper ekstra oppfølging hjelper deg! :)

Skrevet

Ja det var et frekt svar av din svigermor! Hun høres trangsynt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...