klompen min<3 Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Nærme termin, men mangler liksom kynnerne alle prater om...? Har litt, men men det er ikke ofte..!
Gjest Odyssey*høygravid* Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Er ikke i samme situasjon dessverre, her hagler de inn! Bytte?
klompen min<3 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2007 Har hørt at det er tegn på modning så det er helt greit for meg:)
Gjest Odyssey*høygravid* Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 ja.. hos meg gikk det over til falske rier og jeg skal ha keisersnitt så her får ingenting lov å skje.. sender over mine kynnere :-D
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har kynnere og mensmurringer jeg MEN, de har avtatt seg noe i det siste, he he sikkert fordi ungen skal vise hvem som er sjefen her:) nå har han vel ombestemt seg,vil ikke komme likevel... Neida, klager overhodet ikke, har det bra og kan endelig nyte å være gravid igjen uten å måtte ta hensyn til at ungen ikke skal komme før tiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå