Gå til innhold

Nye bilder fra uke 19:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lagt ut nye magebilder fra uke 19:) Magen vokser saaaakte men sikkert:)

Flere som har bilder fra rundt denne tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fint mage ,,,, jeg er i uke 22 og har nesten samme som din mage. er førte gangs , og magen vokser ikke så mye.

Skrevet

Fiiin mage ;) er så gøy når den begynner å vokse =) =) forsett å ta bilder.. er utrolig hvor godt man ser det på bilder alså.. =)=)

Jeg har bilder på min profil...bare ta en titt du.. tror noen bilder har blanda seg litt.. men holder du pila over bildet, skal d stå hvilken uke jeg er i alså.. =) =)

Skrevet

Så fine bilder du har candycupps:) Men ble nesten sjokkert hvor mye som skjer fra uke 19 til 24!! Skjønner at det er noe i det med babyens største vokseperiode:) Gleder meg til jeg også får skikkelig gravidmage:)

Skrevet

kjempesøte mager begge to:) jeg har også bilder

Skrevet

hehe ja =) den har vokst godt her ja =) =) er kjempe gøy.. både jeg og samboeren er såååå stolte over magen;) vil bare vise den til alle =)

Lykke til med den voksende magen din ;)

Skrevet

jeg har også noen bilder:=)

Skrevet

Flotte mager dere andre også =) =)

Skrevet

Har lagt ut bilder fra uke 20.

Er 22 uker nå, men har ikke nye bilder ennå.

Skrevet

Mange med fine, og store, mager! Jeg er i uke 21 og har ikke så mye mage enda. Tror ikke man kan se at jeg er gravid, og mange spøker om det til meg. Men er fornøyd selv. ;) Jeg har ikke lagt ut bilder enda, men det kommer. :)

Skrevet

Hvor kan man se disse bildene?

Skrevet

Trykk på nicket, der ligger "mine bilder" som man kan kikke på. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...