Lykkelig tobarnsmor <3 Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Familien til bf har lagt ut masse bilder av dattra vår på hjemmesider/facebook/msn osv. Har ikke sagt noe på det, regner med at det går greit. Satte dog foten ned da bf la ut bilder på profilen sin på møteplassen som er ett rent sjekkested. Der synes jeg ikke bilder av barn har noe og gjøre! Men hvor setter dere grensene hen? Er jo så mange "skumlinger" der ute, men man kan jo ikke bli helt hysterisk heller...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Hmm... er litt betenkt på sånne ting jeg og. Men jeg har nettby da, og der har jeg litt bilder av barnet, det synes jeg ikke gjør noe. Men jeg legger ikke ut bilder av barnet splitter naken og sånn, det er det mange som gjør. Feks bilder fra fotograf/ bilder i badekaret/på stranda osv. Man vet jo aldri hva de sykingene der ute finner på:/
mammaTiL4gutter Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 men de som er sånne sykinger finner jo bilder av ungene samme hvor de blir lagt ut da. om det er sjekke-sted eller ikke.... men men.....
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Helt ærlig så syns jeg faktisk ingenting om at barnefars familie legger ut bilde av ungen din... Hvis noen skal legge ut bilder, så er det deg eller barnefar... Har og lagt ut bilder av ungen min på facebook, men profilen min er stengt for andre enn venner, og det er bare ansiktsbilder som ligger der... Men som sagt - syns ingenting om at andre enn du og barnefar offentliggjør bilder på den måten.. de kan i det minste spørre først.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Å bruke ungene som sjekketriks på internett er ikke noe jeg ville likt. Er sikkert bare ubetenksomt, men jeg hadde krevd dem fjernet.
SK&Maylen Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Man vil jo bare vise frem ungen, som man er så stolt av Syns ikkje det gjer noke eg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå