Gå til innhold

Aloe Vera Juice, bra eller ikke bra?


semma

Anbefalte innlegg

..når vi er gravide/ prøver å bli gravide? Jeg gegynte å drikke Aloe Vera juice fra Forever Living i slutten av mars. Etter en SA. Nå prøver vi igjen å bli gravide, men er litt betenkt da jeg alltid har blitt lett gravid og har aldri tidligere mistet. Noensom vet mere om det er ok å drikke 30 ml hver morgen i stedet for multivitaminer. Jeg tar i tillegg Folsyre og Omega 3. Veldig takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Jeg tar, og har tatt Aloe Vera juice fra forever living. Du får i deg alt du trenger, unntatt folsyre og omega 3, dette er knall bra både for deg selv og fosteret:):) må bare legge til at jeg ikke er distributør på noe vis, bare er veldig fornøyd bruker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva?! Slipper du å ta vitamin og mineral piller da? Hvor i Norges langstrakte land er det mulig å få kjøpt dette da? Bor i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar også denne juicen fra Forever Living. Kontakt min venninne Mimmi (Eva Salama) i Haugesund på tlf 90190942. Finnes sikkert distributører i Stvg også. Men da kan hun hjelpe deg - hvis hun ikke leverer direkte til deg.

Her i huset tar både jeg, mannen min og barna våre denne juicen.

Godt for kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Veldig bra-har du funnet noen å kjøpe av-eller du kan kjøpe av meg eller bli distributør selv via meg! Inger Stavanger 45487060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest ønskebrønnen

Propolife har også aloe vera juice, de har også me tranebær som er gunstig for kvinner generelt, og spesielt i svangerskapet:) disse juicene er kjempe bra, og er godt for hele kroppen på alle måter. les om virkning og produkter på www.propolife.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

hei jenter.. eg selger produkter fra forever living. vis dere lurer på noe så bare spør meg:o)

men ja dere kan drike aloe vera i svangerskap og under prøving.. men altid snakk med lege først dette er jo et kosttilskud.. men kjener mangen som har tatt aloe vera juice i svangerskapet å har hatt et fantastisk svangerskap uten problem:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann!!

 

Har du funnet ut om det er greit å drikke det selvom man er gravid.

jeg har nettopp blitt gravid, men jeg vil prøve å ikke komme for mye opp i vekt, jeg gikk litt opp i vekt med nr to, men det var ikke for mye, men har liksom jobbet mye med å få det vekk å nå som jeg venter en til så trenger jeg ikke å tenke så mye mer på det eneste jeg vil prøve på er å holde meg til en grei vekt som ikke skader meg eller fostret

 

kjæresten til lillesøsteren til typen min driver å drikker det å dem oxo er veeeeldig fornøyde. om ikke det er skadelig for barnet så kanskje jeg prøver det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisan. nei d e ikkje skadeligt for barnet d er 70 mineraler og vitaminer og aminosyrer i 1 donk. å d e faktisk alt d barnet dit og du skal ha å ikkje minst så e d nesten heila rekkå med b vitaminer. men me sier altid d at du bør snakke me legen først om sånt...

men d finst ingenting vondt i dette bare godt:o)

men hold deg til 30 ml om dagen du så får du i deg verken for mye eller for lite:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...