Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Nå er de der alle sammen, fant det ut da jeg ringte hjem til hun ene og mannen hennes sa hun var på barnetreffet. Jeg er så lei meg, skjønner ikke hvorfor ikke jeg er invitert.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Vi har vært en gjeng, med barn fra 1-3 år som har treffes. Bare sånn veninnes veninner greie, vi har vært sirka 6 stykker som jevnlig har treffes. Jeg har tenkt en stund det var lenge siden sist, men det er jo ikke rart nå som jeg ikke blir invitert mere.
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 noe så fryktelig dårlig gjort!!!! :( :( det er så typisk jenter det er så utrolig stygt!!! FY F***!!! det er skikkelig bedriten gjort, noen folk KLARER bare ikke sette seg inn i andre sin situasjon å se hvor mye de sårer!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Er kjempeleei meg, men kan jo ikke ta det opp med dem heller. Vil de ikke ha meg der så vil de ikke det.
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 det går helt fin ann å si at du synes det er sårende og skuffende. sånn at de vet det. ikke får å "få lov" til å bli med igjen, men sånn at du føler deg bedre og de føler seg fæle!!!! det er fulstendig lov å være lei seg!!! Skal ikke si at du ikke skal tenke på dem for det vet jeg at ikke går, men vær lei deg og unn deg noe godt, dyrt eller noe annet du vil ha og ha litt selvmedlidenhet noen dager. det er faktisk dn beste måten. vi må tørre å innrømme at vi har blitt dårlig behandlet. masse lykke til!
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Hvorfor skulle du være utestengt? Det er det teiteste jeg har hørt. skjønner deg godt. Ddrit i dem.. lag en ny gruppe!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 Tenkte jeg skulle si til hun ene jeg VET det var sånn treff i dag, må ringe til henne likevel siden jeg skulle snakke med henne om noe annet, så da sier jeg bare mannen hennes sa hun var der tidligere i dag. Vil ikke lage noe nummer av det, er det noen der som ikke liker meg eller noe... så får de lov til det da. Jeg får heller bare ikke vente til neste treff da... siden jeg ikke blir invitert. Følte det var så lenge siden og, og jeg hadde treffet hos meg for ikke så lenge siden og vi bytter på det. Takk for alle svarene.
Solskinnsjenta Skrevet 18. mai 2007 #9 Skrevet 18. mai 2007 Foreslår at du formulerer deg på en måte som ikke legger skyld på noen. Bare si "jeg hadde ikke fått med meg at det var treff i dag. Var det sendt ut mail eller noe som jeg har gått glipp av? Skulle gjerne vært der, det var så kjekt sist gang" For er du helt sikker på at du er utestengt med vilje? Hvis du vet at du er utestengt, og ikke bare tilfeldigvis glemt (det kan skje det og), er det dårlig gjort. Hvis ikke, ville jeg prøvd å si at du gjerne vil være med igjen, ta det som en engangshendelse og glemt hele saken.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #10 Skrevet 18. mai 2007 Kanskje sjekke FØRST om ikke det var en kommunikasjonssvikt eller feil ? Kan hende de trodde du var invitert, men ikke kom.
Mikaelle7 Skrevet 18. mai 2007 #11 Skrevet 18. mai 2007 Kan bare ikke få meg til å tro at de har utelatt deg med vilje. Har nok ganske sikkert skjedd en kommunikasjonssvikt. Jeg ville tatt det tydelig opp, på en rolig måte, at du ble kjempelei deg, føler det utestengt og at du håper det ikke skjer igjen. For det er klart det er viktig for deg å høre til. Du kjenner dem jo, det gjør ikke jeg, men har vanskelig å se for meg at de skulle være så råtne. (Og er de det er de ikke noe å samle på.) Som sagt, si tydelig ifra, og få fram at du ble ordentlig lei deg og at det er viktig for deg at de alltid husker på deg også, noe som jo burde være en selvfølge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå