Gjest Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Hvordan få vekk på hvit kjole som bare tåler 30 grader vask?? Prøvde gni zalo på først og hadde sånn vanish sammen med blenda pulveret, men d var igjen en svak gul flekk... Noen som kan hjelpe???
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 har samme dritten her... har sikkert vasket plaggene 5-6 ganger på rad... uff.. blir litt svakere for hver gang da.. skal prøve vanish crystal white i dag... var en her som sa det virket om man la i bløt over natten.. verdt et forsøk i alle fall..
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Bestemoren min kom med den magiske løsningen til meg, jeg hadde noen kjempedyre supersøte topper lillemor sølte på (fordi mamma glemte smekka:p) Hun vasket dem som vanlig og jeg sto nesten med tårer i øynene og hang opp de våte klærne med SVÆRE flekker på, men gliiiste stort når jeg tok dem ned, sola fjernet nemlig alt sammen, så heng det ut i solsteika en hel dag, og borte blir det!
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Takk for råd alle tre! Håper virkelig d går bort, for kjolen er så fin... Sukk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå