Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei - vi er jo alle forskjellige, men trodde jeg skulle få tykkere hår under graviditeten og ikke miste enda mer enn til 'vanlig'.... Er det noen andre som har merkbart hårtap nå mens de er gravide? Var nettopp hos frisøren og hun kommenterte det også... Kan det være mangel på vitaminer eller mineraler av noe slag? Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mista masse hår etter eg vart gravid. Frisøren min anbefalte meg en shampo som eg kunne bruke + at eg måtte massere hovedbunnen GODT hver gang eg dusjer. Ikkje mista så masse hår etter at eg følgte frisørens råd..

Skrevet

er i samme båt , mister veldig mye, men det er normalt, pga. forandring i hormonene.

Skrevet

hei hei. mista åsså masse hår til å begynne med. men d har roa seg ned nå. begynte med omega 3, 6 og 9... det er mest vanlig å miste hår når men begynner å amme, men vi er jo så forskjellige:-)

Skrevet

jeg mistet masse hår sist, men ikke før helt på slutten,dvs siste mnd'n, men hele perioden jeg ammet, falt d av.. hehe. ble ikke hårløs, men gjett om håret var skikkelig tynt :( brukte frisørshampo osv, men synes ikke d hjalp meg så veldig.. B vitaminer hjelper mer tror jeg :)

Skrevet

ikke merket noe enda, forresten, men er bare i uke 26.. så får se. Men nå tar jeg ihvertfall bvitaminer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...