Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 å 2 dager på overtid..... er så lei! er det ikke noe tegn??? + diare... men nei denne ungen vil ikke ut... noen med erfaring???
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har hatt masse murringer,og endel vondt, i hvertfall 2 uker nå. Murringene har tatt seg opp litt de siste 4-5 dagene,men ingen baby enda.... Desverre!! Har termin i dag forresten. Lykke til!!
Helga-Marie Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Hei lillesøster!! Slitsomt den siste tiden,det å gå å vente på at lillemann skal komme! Hennerik kommer nok snart!! Tante kan bare glede seg hun hehe,selv om jeg har 29 uker selv å gå) Ta hostesaften proppolis på helsekosten den gjør undeverker!! Glag i deg vennen Klem storesøster
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2007 Takk storesøss =) men den virker ikke på meg =( har prøvd... jeg har annbefalt den til mange her inne.. så skulle prøve selv men nei ikke kommet noen baby enda =( men han kommer når han er klar =) Huff ja jeg ville ikke ha bytta ukene mine med deg =) er så lei nå.... Glad i deg oxo store søss =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå