ls83 Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 hei våknet i natt av at jeg hadde vondt i magen.gikk på wc..der kom det brunt blod.... hva er værst av brunt eller friskt blod? noen som veit?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 friskt blod er verst... brunt tyder på at det liksom er litt gammelt tror jeg=) vet ikke hva jeg skal svare jeg.. men dytter litt.. og håper du får svar =) =)
ls83 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2007 takk for svaret... jeg og tror det er friskt blod som er værst... sitter å venter på tlf fra rikshospitalet nå.tok prøva av morkaken for en uke siden.. de hadde store mistanker om down syndrom.. kan hende jeg blør pga prøven....
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 hvordan kunne di se..eller hvorfor hadde di mistanker om down syndrom?
ls83 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2007 hei dem hadde mistanker om down syndrom fordi nakken var litt stor,og de ikke kunne finne nesebein. fikk tlf i stad,det var ikke down syndrom,men babyen har væske rundt hjertet.skulle inn på sykehuset om to uker,men blør litt brunt enda.liker ikke det helt...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Huff da... =( Jeg har jo ingen peiling om dette.. så kan dessverre ikke hjelpe så mye.. =( Kan jo hende noen andre her har opplevd det samme? Vet ikke hva som kan skje jeg om babyen har for mye væske rundt hjertet.. fikk du ingen informasjon om dette? Må du vente til du skal inn igjen?? Håper alt går bra med deg og den lille i magen!!! og at du snart slutter å blø.. men det er positivt at blodet er brunt, ikke rødt og friskt!! Krysser fingrene for dere begge jeg!!!! Maasse lykke til!
mamamaria Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 heia, jeg kan desverre ikke hjelpe deg, men syntes det høres ut som litt 'logisk' at du kan blø etter at de har tatt prøve av morkaka? Og siden det allerede var en uke siden, så er det kanskje grunnen til at blodet er litt brunt (gammelt)? Vet ikke jeg altså... tenkte bare at det høres logisk ut. Lykke til hvertfall! Håper ikke det er noe alvorlig!
ls83 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2007 vi må nok bare pent smøre oss med tålmodighet å vente i to uker... dem skule ta flere prøver av babyen da..
spirenr 2 er gutt! Skrevet 18. mai 2007 #9 Skrevet 18. mai 2007 Kan heller ikke hjelpe deg.. Lykke til!!!! Håper det går bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå