Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 ...er det møljefødsler på gang eller?Isåfall vil jeg være med!!!!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 He he tenkte akkurat på det selv.... Har ikke vært så mange innlegg i dag som det pleier,...
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Kanskje vi får lage noe liv da. Jeg er akkurat 14 dager fra termin idag, og er veldig fødeklar. i ok form, hadde fin dag igår. Men er full av hormoner idag og er gråten nær hele tiden for ingen ting. Nå skal jeg sove litt mens snart 3åringen min enda gjør det.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 ja utrolig stille.. jeg er med på litt liv:) har 8 ager igjen.. nå har jeg nettopp spist grøt med MASSE kanel og snrt begynner jeg på ananasen, hadde vært utrolig kjekt å føde i natt:) hva gjør dere for å få litt "fart" påsakene?? hihi
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Jeg er også rimelig lei nå... 8 dager over termin... Har blitt strippet og tatt klyster i dag... Hvis ikke han kommer i natt, så kan jeg bare sette meg ned å vente til overtidskontroll den 24....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå