Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Har en tre mnd gammel gutt som på dagtid kun vil sove dersom vogna trilles. Når vi triller han i søvn våkner han etter halvtimen, og er ikke uthvilt. Utrolig slitsomt, noen som har erfaringer eller tips til å få han til å sove når vogna står stille?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 tja si det.har aldri hadd det problemet, legger litj dråka ut i vogna og hun sover gjerne 2-3 timer, hvist jeg må trille passer jeg på at hun sover minst en halv time før jeg begynner å trille. Det er nok en vane dere har begynt med så da må nok dere la ongen skrike litt og ikke rugg på vogna , men snakk slik at de skjønner at dere er der, vet ikke om det hjelper men dere kan prøve.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Oi, stakkars deg. Vet hvordan du har det, vi hadde det sånn. Jeg bare trilla og trilla i all slags vær i flere timer hver dag (god trim). Man blir jo veldig sliten, får ikke gjort NOE annet og har veldig lyst til å sitte å drikke kaffe:) Må bare si at det tok ganske lang tid før det gikk over, men begynte å bli bedre når han var rundt 5 mnd. Han liker fortsatt å trilles i søvn når han først ligger i vogna, men kan fint sove når den står stille og lenge av gangen. Vi måtte rett og slett bare ta tiden til hjelp.
Rose69 Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Velkommen til klubben! ;-/ Har alltid hatt det sånn her.Han er snart 5 mnd.Har ikke prøvd på noe annet heller...og jo flere humper i veien - jo bedre! Men han er heldigvis uthvilt etter de 30-45 minuttene han sover... Har dessverre ingen tips dessverre.Men om han er veldig trøtt, kanskje han sovner om du går (på en måte humper og går slik at det rister litt-det sovner min av) og bysser og nynner forsiktig for han.. Vet ikke jeg...ønsker deg uansett lykke til.Det skal ikke være lett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå