♥lurelure♥ Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Jeg er i uke 18 nå Har bare gått til lege (veldig fornøyd med henne). Skal til UL om ei uke. Når tar man kontakt med jordmor?? Må man gå til jordmor i det hele tatt??
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 du kan selv velge om du vil gå til JM eller ikke. Jeg gikk bare til JM 2 ganger når jeg ventet nr 1,nå venter jeg nr4 og har bare gått til legen de andre gangene:)
Reidis Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Du bestemmer selv. Jeg gikk annenhver gang i mitt første svangerskap. Denne gang går jeg bare til lege - mest praktisk og hun er grei )
♥lurelure♥ Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2007 Hmmm... Ja, jeg føler jo ikke jeg kan gå til jordmor om jeg ikke har noe der å gjøre (da jeg får så fin oppfølging av legen)....
Raych Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Jeg går bare til JM. Det gjorde jeg sist også og er veldig fornøyd med det. Du kan vel bestemme selv om du vil gå til bare lege eller bare JM, eller begge deler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå