Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 pappaen skal etter avtale hente lillegutt kl 4 på fradag, han jobber for seg selv og har det rimelig avslappet på jobben. på onsdag sa han at det ble problemer å hente han kl 4 pga masse jobb. jeg ringte han i dag kl 11, for å minne han på noe, og han lå og sov!!!! blir så irritert! å sove til 11 kan han, men rekker ikke hente sin egen sønn til kl 4! alltid er det kjempeproblemer for han og rekke tidene vi har avtalt, men jeg mener det er spørsmål om prioriteringer!!! også blir han sinna på meg fordi jeg må være streng. hadde det vært opp til han hadde han vel aldri kommet!! sint innlegg og egentlig ikke noe spørsmål, men har så underskudd på søvn etter uker med sykt barn. sliten. hater at han har alle rettigheter men INGENTING ansvar. aarggg!
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Du er nok ikke den eneste som irriterer deg over det der nei...skulle vært en balanse mellom krav/plikt mener nå jeg..men men.. Lov å blåse ut litt innimellom....gå ut og skrik litt=) Og forøvrig, God Helg til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå