Gå til innhold

Hva driver dere med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hva gjør dere hjemmeværende marsmødre hele dagen? Er dere mye ute på farta og finner på ting, går turer osv? Eller blir det mest innesitting med babyen? Spennende å høre hvordan dagene deres ser ut =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er for det meste ute med lille gutt. Han sover best ute også, i tillegg til at jeg får masse trim :o)

Når storebror kommer fra barnehagen så er vi like mye ute slik at han kan får lekt mer hvis han vil det.

Treffer også endel venner på dagen med små barn.

 

Ha en fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står opp og dusjer og spiser frokost, så ca 1-2 timer etter vi har stått opp går vi ut en tur. Han sover så godt når vi er ute og triller. Det varierer litt hvor lenge vu går da, men er ute hver dag. Så kommer vi hjem og han tar en ny lur mens vi venter på pappaen. Er inne i dag da, for jeg er så forkjøla, men det er veldig kjedelig å være inne hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ute en del, siden jeg har sønnen min på 2,5 hjemme. Han liker så godt å leke ute, og snuppa sover veldig godt ute i vogna. Sånn ellers har vi litt besøk eller reiser på besøk. Jeg blir veldig lei av å bare være hjemme alene en hel dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så flink å gå tur fordi jeg bor rett ved ring 3 i Oslo og syns ikke området egner seg helt for turgåing. Går som regel en liten tur hver dag, men lillejenten er blitt kjempeforkjølet så har holdt henne inne noen dager. Ellers ligger både jeg og hun på aktivitetsteppet hennes, hun elsker småprating og musikk=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...