enpå3ogenpå1 Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Hva i all verden anbefaler dere av vogner? Er førstegangs, termin i november (jada - bare kikker, litt vel tidlig å kjøpe no) og har ikke peiling.....*hehe*
Reidis Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Jeg er veldig fornøyd med min simo kombi - tas fram igjen til nr 2 (jeg har også termin i november). Den har vært suveren på markaturer og over stokk og stein - veldig god å trille - oppleves ikke så tung pga veldig god fjæring. Lang bag også.
♥lurelure♥ Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har kjøpt en xadventure ranger på babybest, den er super stilig og god å trille (har prøvd i ly av mørket). Puttet hunden oppi, hehehehhee, måtte ta et bilde da ja. Den trivdes ihvertfall:) Så gjenstår det å se i oktober:)
enpå3ogenpå1 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2007 *hihihihihi* kan se for meg at hunden trivdes ja. Godt tegn! De hadde jo mange kule vogner da (sikkerhet og design er viktig), men fant ingen ranger der.
♥lurelure♥ Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Den er helt ny, kostet 4495. Farge grå og stål. Hadde i turkis med sort voksedel også.... Lett å legge sammen og forskjellige funksjoner (svinghjul fremme, voggemulighet til babydelen, justering av sittegrad på voksedelen, justering av håndtak etter høyde - veldig greit for mannen som slipper å bøye ryggen for å trille vognen). God service, vi kommer nok til å handle mye der:)
Raych Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Vi er veldig fornøyde med Simo Duovogna vår:) Stor og romslig bag slik at babyen kan bruke den lenge, pluss at det er god plass til voksipose etc. Den er også supergod å trille:)
Gjest Ut på tur Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 vi er førstegangs. har kjøpt Simo Duo for den har vi hørt mye positivt om. Og så er den jo norsk og de er jo viktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå