jubalong 5+1= 6 Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Og i dag var jeg på kontroll på ABC, og ble strippa og fikk akupunktur!!! Hadde ikke trudd de kom til å "hjelpe" meg i gang der... Har hatt kraftige kynnere etter det... Får håpe det skjer noe om ikke lenge da. :-)
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Får du fortsatt lov til å føde der altså? I bergen ved Storlen- avdelingen som er noe tilsvarende, så får man ikke lenger lov til å føde på Storekn når man hat gått så så alngt over pga økt risiko for at man kan komme til å trenge mye overvåkning og hjelp av lege. Håper strippingen og akkupunkturen virker nå da, så blir du mamma i løpet av helgen:-))) Lykke til!
MAMMA1 Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Er du 12 dg over term? Isåfall har du min fulle sympati.Selv er jeg på min 7 dag og det er kjemefrustrerende. Ble strippet onsd, men det har enda ikke skjedd noe, føler bare mere nedpress en tidligere og at kynnerne er litt vondere. Så ikke håp på at for mye skal skje på kort tid, det kan, men behøver altså ikke hjelpe så mye.Her har alt stilnet..
jubalong 5+1= 6 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2007 Får føde på ABC inntil mandag morgen!!! Dette er 4`de mann, og jeg har aldi gått mer enn 1 dag over termin før, skjønner ingenting... Med nr 3 ble jeg srippet 10 dgr FØR termin, og han var ute 8 timer etterpå.. Jeg kan jo håpe, men tar ingenting for gitt denne gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå