Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Drive å tygge på den ennå, for har sagt til han at han får ikke lov å svelge den. Så nå går han rundt og tygger fornøyd på den. 2 år, og blitt stooor gutt.
Expat Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Å så søt, det har ikke vi forsøkt enda... Peanøttolje løsner tyggis fra hår, forresten
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 He he....Kjempe bra tips. Takk Ikke godt å vite hvor en 2-åring kan kline tyggisen sin. Men etter at jeg la inn innlegget, hadde han svelget tyggisen. Kom bort til meg, og blåste opp magen sin, mens han klappet det og sa: nå er tyggis ned i magen. Og komme ut jompa.
Synnøve_Solbakken Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Gutten her elsker tyggis... Når jeg kommer å henter han i bhg spør han straks etter tyggis, forresten ofte noe han spør om tidlig om morgenen også. Han får selvsagt ikke tyggis hele tiden, maks en per dag. Ikke ofte han svelger dem ned. Jeg tenker fare for blindtarmbetennelse hvis det blir mye tyggis i magen...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Nei. så lenge sønnen min ikke skjønner så godt at man ikke skal svelge tyggis, så får han det ikke hverdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå