Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 "Overalt" hvor jeg går kommenterer folk at nå skal jeg vel snart føde snart, og at det ikke er lenge igjen til termin o.s.v..Er utrolig slitsomt! Jeg har faktisk 2 mnd igjen til termin, men med tanke på at det ligger en baby på nesten 40 cm der inne og nesten 2 kg tenker jeg at det skulle vel egenlig bare mangle! Flere som får høre hvor store de er ??
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 jepp hele tiden men jeg har kun 17 dager igjen så på opptaka vi filmet i går fikk hel sjokk jeg herregud den hvalrossen... så nå skjønner jeg hva folk sier hehe ser det jo ikke like godt selv når jeg ser nedover hehe men jeg er gedigen. men føler meg jo ikke såååå stor men jeg må vel bare innrømme det hehe. er vel noe av sjarmen det å bli svæææær.
FrøkenKnallkul Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Har ikke fått høre at jeg er så stor, men det begynner å bli svært godt synlig nå ja (ca 2 mnd til termin). Men merker at jeg fort blir snurt dersom noen kommenterer magen, uansett om det er at den er liten eller stor! Er nok litt nærtagende for tida
engutttil=) Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 har hatt stor mage heile tia og har fått de samme kommentaran lenge! "huff no må du vel få ut babyen du e jo verre enn d eg va!" har heldigvis berre 12 daga t termin men enda kan eg jo gå fjorten daga over!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Fremmede kommer bort til meg og sier "nå har du vel ikke lenge igjen vel??" fryktelig irriterende! Jeg er like slank som vanlig, men har DEN badeballen av en mage, så jeg skjønner jo at det ser ut som jeg er sprekkeferdig! 9 dager til termin nå, så da slipper jeg vel å irritere meg så veldig mye lenger håper jeg!
*RutIetutt* Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Jepp - har 10 uker igjen, og "alle" må kommentere den store magen min:o( Jeg syns egentlig ikke jeg er så fryktelig stor jeg da, men begynner jo å lure når man får sånne kommentarer hele tiden. Hun ligger langt nede - er helt "tomt" opp mot brystet liksom - så da er det jo ikke rart at magen tuter ut en del. Hun er også litt stor - ble estimert til å være ca 4kg ved termin + jeg har godt med fostervann. Hun ble målt til å være mellom 1405-1546g på to ul`er i uke 29.
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Ja fy så frekke folk er!! Hadde jeg aldri trodd... når de spør hvor lenge det er igjen og jeg sier 10 uker, får de store øyne- og bare må påpeke hvor stor jeg er, at de trodde det var rett før termin... At ikke folk tenker lenger enn nesa si altså.... Jordmor sier jeg er innenfor normalen, så da er jeg vel det da!! )
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 fra jeg var ca fem-seks mnd, har faktisk folk sagt til meg at nå skal du vel ha snart???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! faen i helvete så lei meg jeg har vert altså!!! (( men nå den siste tiden har magen stagnert litt, eller veksten da, så JEG har rukket å venne meg til størrelsen liksom, så nå synest jo jeg selv at magen ikke er så stor, men det er selvsagt bare bullshit. jeg er ENORM....... å det irriterer meg at det er "gjengangerene" som fortsetter å kommentere med hånlig glis samt spydig stemme: er det to eller tre der inne?? (glise glise med blikket på skrått mot meg og skjev munn) nå sprekker du snart, tror dere hun kommer til å sprekke snart eller? begge disse kommentarene fra samme DAMA som er ca i 50 årene:(((( og selvsagt overalt hvor jeg ferdes..... føler meg feit faktisk når folk holder på sånn. sånn feit som man er om man er feit uten å vere gravid liksom- for det har tydeligvis ingenting å si at det er en baby der inne, som i mitt tilfelle nå er allerde godt over tre kg.... og den her kommentaren da: "you eat too much!! you eat too much!! you eat too much!!" (engelsktalende nabo) og ja, hun sa det tre ganger på rad altså........ fitte hore kan hun vere
Mikaelle7 Skrevet 18. mai 2007 #9 Skrevet 18. mai 2007 Får tvert imot høre at jeg ikke er stor, enda termin er rett rundt hjørnet. Og da skal ALLE kommentere det. Så noe er det uansett... Hadde jeg vært helt gedigent svær, so what? Man er jo gravid, og det ervel stort sett kroppen selv som avgjør hvor stor både babyen og kroppen blir. Nei, ikke ta dere nær av dette jenter, avspis syrlige kommentarer med en like syrlig kommentar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå