Gå til innhold

ang piercing i navlen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sikkert andre her inne som har måttet tatt ut piercingen i navlen sånn som meg. Det jeg lurer på er om dette hullet etter pisercingen vil revne? Noen som vet? Merker at det strekker seg enormt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hullet revnet ikke hos meg i hvertfall, men merkelig å se når hullene flyttet seg langt opp på magen. Når magen krympet igjen, kunne jeg sett ny piercing inn...

Skrevet

Mitt eksisterer ikke lengre, hullet er blitt heeelt strukket ut så det ikke finnes hull dær mere , vet ikke hvordan det blir etterpå men er stygt redd for at det ikke blir særlig pent.. har ett langt dypt strekkmerke akkurat dær det var hull..:S

Skrevet

Hadde latt det gro hos meg i fjor høst. Men ser ikke særli fint ut nå,huden er blitt helt brun å rar dær piercingen satt. Håper det forsvinner etter graviditeten.ja

Skrevet

Tok ut piercingen ganske med en gang. Måtte det jo før eller siden liksom..

Jeg har veldig smalt hull (6mm ellerno) som i tillegg har "vokst ut", og jeg er redd det kommer til å sprekke. Er allerede strukket en del, er i uke 25..

Skrevet

jeg fikk strekkmerke fra det ene hullet til det andre sist jeg var gravid, og to 1cm merker oppover magen fra det øverste hullet. ikke pent, men synes så vidt nå lenger. er bare redd det skal fortsette å revne oppover når magen vokser denne gangen =S

Skrevet

Takk for svar :)

Skrevet

mitt revnet ikke i første svangerskap. Ventet en stund med å ta ut piercingen, tok den ut når magen virkeig begynte å komme. Fikk noen små strekkmerker akkurat rundt hullet, noen mm lange. De synes jo ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...