Gå til innhold

DERE SOM HAR FØDT !

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Hvor lenge etter fødselen blødde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i ti uker.veldig kraftig den første uka(første dagene trodde jeg at jeg skulle blø i hjel) etterhvert ble det mesns blødning så bare brun utflod på en måte.fikk seff mensen to uker etter renselsen var slutt.enda jeg ammet 10mnd.

Skrevet

i 10 uker ?! Jeg fikk høre 1 til 2 uker jeg ..

Skrevet

ja men det er veldig indiveiduelt.jeg blødde veldig lenge da...hadde ikke regna med det.like godt å vere forberedt.

Skrevet

blødde i ca 11 uker etter som jeg husker det.

Skrevet

Hmm .. Okey .. Takk for svar :)

Skrevet

rundt 5 uker første gangen og 3-4 uker andre gangen, men det var ikke mye blod som kom på slutten da:)

Skrevet

3 uker, veldig lite den siste uka.

Skrevet

Jeg blødde bare litt, noen få dager. stoppet opp, så litt til brukte bare truseinnlegg.. nå er det snart 4 ukers siden jeg fødde, litt brune flekker enda men vil ikke kalle det å blø mye jeg da..

Skrevet

Etter førstemann blødde jeg i ca 8 uker, ikke mye de siste ukene selvfølgelig, mer som brun utflod, men såpass at 6-ukers kontrollen min ble utsatt fordi legen ikke kunne ta kreftprøve av meg så lenge jeg fremdeles var "forurenset"

Andre gangen i ca 6 uker. Blødde ganske kraftig et par uker, så roet det seg, før det tok seg opp igjen, Fikk da beskjed om å ta det mer med ro og gi såret (i livmora) tid til å gro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...