Gå til innhold

Mine erfaringer etter 6 uker i Spania - Marbella (litt langt!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, tenkte jeg skulle dele mine erfaringer da jeg ser det er flere som gjør det.

Sommer'n 06 så var vi 6 uker i Spania i juni-juli! Vår lille ble 10 mnd dagen vi reiste og veldig aktiv.

Det var 4 litt slitsomme timer på flyet ned da han bare duppa innimellom...utrolig hvor mye som kan være interesant på et fly.

Vi hadde leid bil og bilsete (vi hadde akkurat gått over til sete 2) og det passet perfekt. Han koste seg som bare det!

Vel fremme i svigers leilighet så bar det rett ut i et lite basseng vi hadde stoppa og kjøpt på veien dit. Han jumpa rett uti og fikk avkjølt seg litt.

Vi hadde med grøt da grøten der nede er veldig søt, ellers så kjøpte vi MME, middager og noe bleier der (Bleier er dyrere, men hvis man kjøper de store pakkene så blir det ikke så ille). Ellers så er vi jo så heldige at svigers har reiseseng der og at vi ved en tidligere anledning har kjøpt en reisetrille med full liggestilling og litt kraftigere hjul der nede og slipper ha med det.

Dagene tilbrakte vi på stranda og vår lille sprett storkoste seg. Jeg smurte han fra topp til tå før vi dro med Dr Hauscha solkrem og halvparten av våken tid på stranda så hadde han på seg t-skjorte med faktor 50. Ellers så hadde han en solhatt med faktor 50. Han ble ikke solbrent en eneste dag og var kun i skyggen når han sov. (Han sitter ikke stille et eneste sekund og jeg kunne jo ikke gå med paraplyen over han heller!!)

Vi var der som sagt hele juli og selv om det var veldig varmt så koste han seg som bare det.. når han ble varm så tok han seg enten en tur i vannkanten eller i det lille bassenget vi fylte med vann.

På kvelden når vi gikk ut for å spise så hadde vi med oss grøt, varmt vann på termos, skål og melk. Så fort vi hadde bestilt så lagde vi grøt og matet han og når det var tid for legging så la vi han i vogna og ga melk.

Stort sett så gikk det greit å få han hjem og i seng etter at han hadde sovna, men vi hadde noen kvelder hvor han våkna og mente det var på tide å leke litt igjen.. Ikke alltid det går like bra, men det er verdt et forsøk for å kunne nyte litt av restaurantlivet som man gjerne har litt av på ferie. Skal selvfølgelig sies at vi hadde hjemmekvelder også.. men vil bare få fortalt at man kan gå ut og ha det hyggelig ute også når man er på ferie.

Vi hadde en helt topp ferie og gleder oss som bare det til vi skal nedover igjen i sommer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...