Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Når begynner man med det? er 3 uker for tidlig? Småen klorer seg sånn opp i ansiktet...
selfangerkjerringa Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Jeg ble aldri fortrolig med den babyneglsaksa... brukte vanlig neglsaks, men gjorde det mens hun sov så hånda var i ro. ps: det fins også små bomullsvotter du kan bruke så de ikke korer seg i fjeset.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Ja har sånn babyneglsaks..hva er det med den tuppen, er det for å ikke stikke dem eller?
MammaDilla Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Jeg biter en liten rift på ene siden og river de av. Synes det har fungert bra.
snartmammapåny Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 bare å klippe/riv i vei. Jeg enten river de av om det går, eller så klipper jeg de når han sover med vanlig neglsaks.
silhah og emilie Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 huff jeg biter de jeg, har gjort siden dag 1..liker ikke saks;)
Maisie Skrevet 18. mai 2007 #9 Skrevet 18. mai 2007 Når babyene er nyfødte, er neglene deres myke, så det går an å bite eller rive dem. Det gjorde vi. Så ble neglene litt hardere, og da gikk vi over til saks, sånn barnesaks med butt ende. Litt vanskeligere å klippe, for han holder jo ikke hendene i ro, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå