Gå til innhold

3 uker til termin og huset er BOMBA!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og oppussing av stua er ikke begynt...håper virkelig at jeg denne gangen også går over tiden:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to da. Bortsett fra at jeg har termin idag. Men her har vi ikke kjøkken, og alt materiale som vi skal bruke for å få kjøkken det ligger i stua og i gangen slik at i gangen får vi nesten ikke opp ytterdøra. argh!! Er så frustrert over alt. Skal liksom legge nytt gulv i stua nå da, men først skal kjøkkenet bli ferdig. Men det skjer jo aldri. Og jeg kan jo liksom ikke gjøre så mye med det. Det frister ikke akkurat å få en baby midt oppi alt dette rotet, men kanskje det da blir fortgang i sakene når ungen først kommer til verden...

Skrevet

hehe ja...da kommer vel mannfolka på andre tanker, tipper jeg. Men skal begynne å rive i stua i helga og mandag kommer det folk og hjelper oss:) Så da går det vel unna, vil jeg tro.

Skrevet

Det har jeg også trodd, helt siden oktober ifjor. :P Nå har vi riktignok drevet og pussa opp hele huset da, men blir jo aldri ferdig. Jeg sier hele tiden til meg selv, at snaart nå er de ferdige og ting kommer på plass. Men neeida, treeeeegt!!! *sukk* :P

Skrevet

Hehe, kjenenr meg igjen ja! Vi er også midt i oppussing, og på toppen har jeg hatt eksamen. I går da vi kom hjem fra 17 mai feiring satte jeg igjang med rengjøring! Skrubba bad, kjøkken og vinduer! Nå ser det litt bedre ut her, så da kan lillebror bare komme, 9 små dager til termin, håper det skjer noe snart!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...