mamsen og ML+litenimagen Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 er deppa, har jo fortsatt litt mage igjen, er ikke så mye fett lenger, mer løs hud. ser grusomt ut når jeg bøyer meg f eks. har ikke gått ned alle kg etter fødsel, har 7 kg igjen. går magen gradvis tilbake og hva skjer med hengehuden? snuppa mi er straks 5 mnd,
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Veldig forskjellig hvordan magen blir, jeg var heldig og hadde flat mage igjen etter ca fem mnd, og ingen strekkmerker og ødelagt hud, mens venninna mi som fikk et par måneder før meg fremdeles sliter med løs og stygg hud og flere kilo som sitter igjen... mye er nok genetisk, men det skader ikke å trene et par tre dager i uka, lykke til:)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2007 den er flat når jeg står, men blir så hengete når jeg bøyer meg. er den løse huden som er problemet, irriterer meg grenseløst. kan jo håpe at huden trekker seg sammen med tiden:) takk for svar anonym:)
MammaDilla Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Ang løs hud så har jeg et lite tips Jeg bruker piling på magen hver morgen og kveld, og så smører jeg med apoteket sin vichy krem som skla hjelpe mot slapp hud og strekkmerker. Den har faktisk hjulpet huden min med å trekke seg fortere og finere sammen Er bare 3 1/2 mnd siden jeg fødte, og jeg la på meg 23 kg, men magen/huden begynner faktisk å komme seg.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Har akkurat samme problem som deg, den er flatt når jeg står, men når jeg lener meg frem henger den ned. uff så ekkel. Har også 7kg for mye. 10mnd siden jeg fødte. Tror bare noen er heldige som får samme magen som før. Jeg er ikke en av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå