Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Vi skal gifte oss 7 juli og skal feire bryllup fra fre-søn... Vi har to barn hver fra tidligere 4,7,8 og 11 år også har vi en sønn på 5 mnd sammen.... dem skal være med men jeg har sagt dem minste skal i seng før festen begynner for fullt, hadde vel egentlig tenkt meg å latt være å hatt med barn men er jo så mange som bryr seg så sånn er det.. Liker ikke barn og alkohol, er jo ikke alle som tar hensyn til det... det jeg lurer på er det vanlig at alle barna sitter sammen med brudeparet??
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 hei..d er vel litt opp til hva dere selv ønsker..1 gang jeg giftet meg så tok familie seg av ongene å di satt med tanter å onkler..gikk kjempe greit d...di var med utover kvelden men kl 22 så ble di henta av barnevakter skal nå gifte meg på ny,d 1 brllupet var ikke et gledelig bryllup å d røk etter nesten 3 år..for x min var utro allerede etter 6 mnd
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 ok takk for svar... tenkte vi skulle plassere dem sånn som du gjorde for som sagt så er det 5 unger og mye å holde styr på... hadde også lyst å ha med dattera mi som blir 11 som brudepike men det blir jo feil det også og nok engang synes jeg det blir kaos med 5 unger der også... hehe skal ikke være like lett å tilfresstille alle heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå