Gjest Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 lommebok kamera batteri 2 smokker 1 bil..blir sånn med 3 gutter.hehe:p håndkrem børste strikk nøkkler 1 bleie 3 kulepenner..ehh... 2 tyggispakker som ikke er åpnet og 6!!! som er åpnet...hihi 3 ruller lovehearts...måååå ha de pga halsbrann;) cars kleenex plaster sokker....!!?? lipsyl lipgloss masse gammle kviteringer og lapper sv.skaps papirene div sminke... ja jeg har en stooor veske:p har litt veskedilla..og kommer bare mer og mer dill oppi..hehe...har jo hele livet oppi veska:p
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 HAhahaha det er mye lettere å svare hva jeg ikke har i vesken lommebok paraply helsekortet masse forskjellige lebestifter matpakka 6 pk med forskjellig dråps 5 pk med forskjellig tyggigummi farris flere hårstrikk penner nøkler kleenex håndkrem mobil lader briller to par solbriller (de ligger i stor egen eske) bildet fra UL av min lille baby ekstra kne strømper truseinnlegg Det er sikkert mer i den som jeg ikke vet om
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 oi.. i veska ja.. har jeg tusen vesker og. er som HI har sikkelig veskedilla, men kan ramse opp noe i den ene jeg brukte sist. i veska mi bor: papirer og kviteringer sv.paiperene en bok lightere leppepomader hundeposer(bæsjeposer) kinderegg leker sukkertøy undertøy kulepenner og en liten skriveblokk lader servietter en liten bamse nøkkelring uten nøkler det er det jeg kommer på i farten, er masse annet der og, men har ikke vesken min her, så....
LiKr Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 hehe....morsomt Jeg har: Lommebok Mobilen (når jeg er ute da) Sminketoalettveska (en liten) Plaster Truseinnlegg 2 kulepenner Masse gamle kvitteringer Innkallingen til neste kontroll (ark med dato på) 1 Lipsyl 1 Lipgloss Åpna tyggispakker Sukkerfrie drops Nøkler Solbriller Ja....d var vel d.... Mye likt vi jenter oppbevarer i veska...Hvordan klarer mannfolka seg uten?!!
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 ï min veske bor det følgende: lommebok a plan hårstrikk leppomade\lippgloss penner gamle kvitteringer mobillader parfyme solbriller nøkler tyggis deodorant håndkrem lite speil og adgangskort til jobbeb
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har: -2 bind som jeg fikk i gratisprøve, og putta dem i vesken (tror ikke jeg trenger dem nå...) -Sigarettpapir (tror de har lagt der leeenge...) -Ikea-reklame -En regning til naboen (oobs, skulle levere den ja, kom i kassa vår) -Brosjyre om gaviscon som jeg fikk av jordmor -Brev fra brilleland -Svangerskapspapirer -Godteripapir .egenandelskort (lege) -Brosjyre om ernæring i svangerskapet -Lommebok -Tapetkniv!!!!!!!! -Paracet -Godteri -Lipgloss -2 kulepenner -Terninger (?????) -Hårstrikk -En stein -Et smykke -iPod -Pyntefigur (sommerfugl) På tide å rydde ja- Ja, også nøklene =)
*panama* med to søte små Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har som regel dette i vesken: -lommeboka mi -svangerskapspapirene -litt sminke (lipgloss&lipsyl) -mobilen -hårstrikk/klyper Hm..jeg tror ikke jeg har mere oppi jeg:o)
"husmor"med lille Nora Skrevet 19. mai 2007 #9 Skrevet 19. mai 2007 Dedorant kamera sminke tyggis husnøkler lighter penner hårstirkker korthalder sprit (handvask tatt på jobb) hansker vannflaske kronestykker helsekort skolekalender. wow, var mye dette. tror eg må ta en opprydning snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå