Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Hei jeg er første gangs fødende og har en milion spørsmål=) Men siden jeg ikke har ett standar svanger skap har jeg liksom aldrid tid til å spør legen min eller jordmor om alt jeg lurer på=) Derfor spør jeg dere=) Jeg har 109 dager igjen nå, og i går begynte det ene brystet mitt og lekke.... Det rant faktisk en liten stund fra det...det kom bare en klar væske men jeg fikk helt kreddla=) er det noen som vet hvorfor det lekker? Hva det er som lekkes ut og om den andre vil begynne å gjør det samme snart?=) Har noen gode råd om hva jeg skal gjør for å forhindre at andre kan se det om det begynner å lekke masse?=) Vær så snill å svar meg er litt lost i denne gravid situasjonen hehe=)
Entil? Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 hei:) mange gravide lekker når man har kommet til siste del av svangerskapet,og noen enda tidligere,og det er heeelt normalt,sa jormoren min til meg...det er bare et sunnhetstegn sa hun,og at kroppen vår fungerer som den skal,og det er godt og vite,husker ikke helt hvorfor det skjer,men mener hun sa at det var noe med at babyen vokser og slik..men man skal ikke klemme på brystvorta,bare tørke av det våte,kan være lurt å kjøpe inn sånn innlegg å legge inn i bh...ellers fikk jeg beskjed om å holde brystene varme..for man kan også få brystbetennelse under svangerskapet...så du er nok ikke alene med dette problemet...lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå