Gå til innhold

Fikk vite at det blir jente,men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Da jeg var på UL sa han med en gang at det så ut som en jente..

Så snudde babyen seg med rompa til oss og sprikte med beina..

Ja der ser du kjønnsleppene, sier han..

Kan jeg stole på at dette er korrekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er jeg ganske sikker på. De vet hvordan alt ser ut på UL, det er vanskeligst å se om det er jente. Guttene er helt tydelige å se, men når legen kunne se kjønnsleppene så er han nok sikker i sin sak. Jeg venter også en jente ;-)

Lykke til med lillejenta!!

Skrevet

nja de sier at det eneste de kan si sikkert er gutt, og da bare om han tisser akurat når vi ser på=)

Men nå til dags tror jeg de er 100% før de sier noe....

Men jeg sjekker fremdeles hver ul om det er gutt fremdeles da=) og har kjempe lite blå ting....litt riski enda føler jeg men det er fordi det er så mange historier om at de har bommet og en familie sitter igjenn med alt til gutt så fikk de jente liksom=)

Sjekk på neste ul og er det fremdeles jente så ville jeg begynt å slappe litt mer av=)

Skrevet

Vi venter en jente, og jeg stoler på det.. Tror ikke de sier det dersom de ikke er helt sikre. Og skulle det nå skje at det er feil, så får vi en gutt.Ikke verre enn det!

=o)

Skrevet

til Krokka- hvordan forklarte de til dere at det var jente?

Skrevet

Me fekk beskjed om at me ventar gut, men på neste kontroll hjå jordmor var ho litt irritert på at dei hadde vore so bastante.

Dette var fordi ho hadde hatt fleire i kommunen som hadde fått noko anna enn det som hadde vorte sagt.

Me seier difor at me *trur* det er ein gut, og har ikkje planlagt å kjøpar kjønnsbestemte klede før ungen er ute (har lånt ein del etter ein nevø, men det er jo berre å levera tilbake om det er ei jente).

(snokar frå 3. trim ;)

Skrevet

Hei..

En venninne av meg fikk vite at hun ventet jente. Hun hadde 4ul. På den 4.ul, 3 uker før termin fikk hun vite at det skulle bli gutt. Og gutt ble det

Skrevet

Vi fikk også vite jente.

Men har hørt at jente oftere blir gutt, enn omvendt.

Er jo lett å overse en liten lur.... & tro at testikler er kjønnslepper.

Jeg har hele tiden hatt jentefølelse selv.

Men holder enda igjen for å handle kjønnsrelaterte klær.

Vi må på flere ul, blir vell litt shopping etter den neste om det fortsatt blir sagt jente da.

Skrevet

Det er veldig mange delte meninger ser jeg..

Ikke lett dette..hehe

Skrevet

Vi fikk tippet jente i uke 15, de sa jente på ordinær ul i uke 18, og d var fortsatt jente i uke 22..

Tror vel at d er ganske sikkert når de sier kjønn på den ordinære ul'n, hvis ikke ville de ikke sagt noe. Selvfølgelig er d en liten feilmargin, men er jo sjelden feil i disse dager. (hadde også samme tankene som deg etter ordinær ul men gikk over) men, jeg tror at uansett hvor mange ul man tar, vil d alltids være en feilmargin tilstede :)

Men, tror du venter jente jeg :D

Skrevet

På UL i uke 18/19 sa gyn at vi venter jente. Jeg spurte om han TROR det er jente, eller er nokså sikker. Da sa han at han er sikker, og så pekte han på hvor og hva alt var.

Tror ikke de sier noe hvis de ikke er sikker da.

Jeg hadde forresten med ei venninne på UL og hun så også at det var jente (før gyn hadde sagt noe) - hun har ei jente selv på noen mnd, så husket hvordan det ser ut.

Hos meg har de forresten aldri tatt feil, sett på UL hver gang hva det skulle bli (jente gutt gutt), så får satse på at det stemmer denne gangen og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...