Gå til innhold

Jippi, jeg er gravid!!! :) Men, hvor blir det av symptomene?


Ole-Kanutte_16.01.08 :)

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt to graviditetstester, med ei ukes mellomrom. Begge viste to tydelige streker og positivt :) Men, hvorfor merker jeg ikke noe selv? Var vel litt trøtt og ømme bryst forrige uke, men ikke nå lenger... Leser om alle dere andre her inne som er kvalme og dårlige, hvorfor sker ikke det med meg liksom? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du skal bekymre deg noe særlig for det. Har ingen symptomer selv, bortsett fra ømme pupper. Det er ulikt for alle, du skal nok bare prise deg lykkelig hvis du slipper unna kvalmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente lit jeg og , men brått kom kvalmen i uke seks og fy... den kunne jeg gjerne vært for uten. så ikke stress det kommer nok fort nok:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare ta det med ro :)

 

Jeg har ingen andre symptomer enn at jeg er kjempe trøtt..

Sist jeg var gravid lå jeg og kastet opp i flere uker, så det er ikke noe å hige etter nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar :) Bra det ikke er bare meg... urolig for at noe er galt :/ Gleder meg til 30.mai, da skal jeg til første legetime :) Skal bli kjekt å få en annen bekreftelse enn bare å tisse på en pinne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sus27!

 

Gratulerer til Graviditeten! :)

Har jeg lov å spør hva langt er du på vei?

Med symptomene er det vel litt forskjellige fra kvinne til kvinne.

Jeg har også hørt mye om det, men kjenner nesten ingenting med meg selv.

 

Jeg selv er nå 5 uker og 2 dager på vei. Har nesten ingen symptomer! Dei einaste jeg har, er litt ømme bryster og litt morsom murring i underlive. Er litt trøtt også og litt slapp i kroppen.

Men kvalme og dårlig er jeg nesten aldri av og til kjenner jeg litt, men ikkje mye.

 

Lykke til videre.

 

Med vennlig hilsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i åttende uke (7 uker + 3 dager) og har heller ingen store symptomer - jeg er kjempetrøtt, og har vært en del svimmel, men ellers er alt fint. Satser på at det ikke gjør noe, jeg - tror vi skal være heldige som slipper unna kvalmen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge babyverden sin kalkulator skal jeg være 5 uker å 5 dager på vei idag :-) Har kansje kjent litt kiling i magen igår kveld og idag, og kansje litt trøttere enn vanlig. Mulig litt symptomer :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

er 7+1 på vei og symptomene mine er pupper som ligner på meloner, det vil si de ble ømme ganske tidlig. Ellers har det vert lite, men den siste uken har jeg vert litt kvalm gjennom hele dagen ikke noe å ønske. har også menssmerter i ny og ne.

har aldrig vert gjennom dette før men ut fra hva jeg har hørt så er det vel ingen graviditet som er helt lik.

lykke til med spiren din.

tam tam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke savn kvalmen - vær glad du føler deg i form:-) Jeg har menssmerter og litt stikninger, er skikkelig oppblåst i nedre magen, og puppene kjennes ut som de skal sprenges. Ellers i superform. Siste svangerskap ble jeg ikke kvalm før i uke 7 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...