Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller tror dere jeg kan vente til legetimen min på onsdag?

Jeg har hele tiden sterke kynnere, men ikke rier, for de kjenner jeg stor forskjell på (er 3.gangsfødende) Kan ikke gjøre noe som helst uten at magen strammer seg, og det er veldig ubehagelig. Er i full jobb i barnehage, og har barn hjemme også. Er i uke 27 nå. Vanskelig å vite hva jeg skal gjøre, for jeg har ikke opplevd så intense kynnere i de tidligere svangerskapene, iallefall ikke så tidlig. Er litt bekymret, men kanskje uten grunn......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen du, det føles sikkert lenge å vente helt til onsdagen :-)

Du sier jo selv at det er veldig ubehagelig og du bør slippe å gå sånn.

Jeg hadde ihvertfall ringt, forklart situasjonen og sagt at har legetime til onsdag, og så hørt hva de hadde sagt.

Skrevet

jeg er og i uke 27 og sliter med kraftige hyppige kynnere.. jeg fikk beskjed om å ta det med ro, så de ikke ville gå over til maserier, for hvis det gikk over tid kunne de vist det fikk jeg høre... og det er jo litt kjedeli om de går over til maserier??? men, ring lege, og hør, kanskje du bør ta det mer med ro...

bedre føre var tenker i hvertfall jeg

Skrevet

Ringte legekontoret jeg nå, legen min var opptatt... Men han skal ringe meg opp igjen etterpå, muligens at jeg får komme inn en tur i ettermiddag siden det er helg nå. Så nå sitter jeg her og venter på at telefonen skal ringe mens jeg kjenner kynner etter kynner komme og gå......

Skrevet

off.. er ikke så lett med disse kynnerene noen ganger... håper du får den hjelpen du trenger da.. ta det med ro så lenge og kos deg^^

Skrevet

Ikke like enkelt det når jeg er alene hjemme med to barn her i dag... Men skal prøve. Har akkurat gått ut en liten tur de nå, så jeg skal legge meg ned på sofaen helt til en av de roper........ Det går vel ca 2 min tenker jeg hahahahaha Håper jeg ikke må vente så lenge på at legen skal ringe

Skrevet

får håpe ikke det. og håpe legen din ikke er som min som glemmer meg støtt og stadig.

*ler*

Skrevet

Denne legen glemmer ingen han! Han er helt utrolig, og vi har derfor valgt han til familielege, ikke bare for meg, mannen min og barna våre, men også våre foreldre og søsken med familier også. Så du skjønner at denne legen er populær, og han tar oss på alvor, og venter aldri for lenge før han sender noen videre til andre instanser. Det han ikke finner ut av selv inne rimelig tid, overlater han til andre som kan mer istedet for å tviholde på pasientene til han selv kanskje en gang i fremtiden greier å finne ut hva det kan være. Og han er den legen i kommunen som har desidert flest pasienter, og han "kjenner" alle og husker det aller meste. Supermann kaller vi han her i kommunen!

Skrevet

Bra du har kontakta legen.

For hyppige og sterke kynnere kan være tegn på UVI. Det var faktisk det eneste tegnet jeg hadde på uvi.. Kunne ikke ta oppvasken en gang uten at livmora gikk amok.

Det har bedret seg dramatisk siden jeg fikk penicillin!

Så, insister på å få sjekka urinen din for tegn etter UVI!

Skrevet

Nå har jeg vært hos legen!! Fikk komme inn til fastlegen med en gang jeg. Alle prøver var fine, og lillejenta har det bra. Men jeg fikk streng beskjed om å ta det helt med ro hele helga, og ta nye prøver mandag morgen. Så da er det bare en ting å gjøre: sende barna til bestemor og mannen på butikken for å kjøpe frukt og lesestoff, deretter innta vannrett stilling på sofaen noen timer.

Ha ei flott helg, folkens, og takk til de som svarte på innlegget mitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...