fiona71*2pp Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Altså nurket vårt har sovet fra 20:30 til en plass mellom 4 og 05:30 hver natt siden hun ble født. Men nå er hun plutselig startet med natt amming Hva skjer? Hun våkner engang mellom 12 -02 for pupp, og en gang i 3-4 tiden. Dette er forsåvidt greit,men jeg lurer på hvorfor, og om dette er normalt eller? trodde de brukte å slutte med natt amming i denne tiden..??
moo Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Dette er så individuelt! Mange barn som ammes om natten hele første leveåret - noen trenger det, noen trenger ikke det.
Anonym8579 Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Her nattammet jeg de første 6 ukene, så sov Mathias fra 20.00 - 09.00 uten nattpupp, frem til han var 6 mnd. Da var det full fart med nattamming igjen. Nattammer fortsatt innimellom, og nå er han 11 mnd om noen dager
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 tror alt er normalt. her sov også småen fra han var 5 iuker til han var 4 mnd. etter det nattammet jeg til sikkert til han var 8 mnd. jeg har lært at ingenting er statisk. .ting er i endring hele tiden med en liten baby i huset!!!
MammaDilla Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Småen min er 15 uker nå. Han har greid seg uten nattamming til han var tre mnd. Nå må han ha ekstra med mm eller mme når han skal legge seg, pluss at han gjerne vil ha mer når vil legger oss. Det har vel bare med at de blir større og trenger mer mat. Mm er jo lett fordøyelig. Jeg prøvde å øke produksjonen litt for å se om det hjalp at han fikk mer i seg om kvelden. Får desverre ikke til å øke om kvelden, men en ekstra flakse med mm/mme har gjort susen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå