Gullgutter bli storebrødre Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 va det legen i dag å da vikk æ hør hjerteslagan. e 14+6 på vei, å det va første bekreftelsen på at det faktisk e nå levende inn i magen...kjæmpe arti. glede mæ skikkelig te ultralyden, men må nok smør mæ me tålmodighet siden den e en måned unna:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 så kjekt;) sa legen hvor mangen slag i min det var og? når du har fått time til ul går tiden sakte fram mot det. hehe. men absolutt verdt å vente på eg har vært 5 ganger å like fantastisk å se babyen min hver gang.
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2007 ja, han sa det. Og alt var som det skulle. så det var godt. hvor langt er du på vei da, siden du har vært så mange ganger?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 fikk å høre hjertelyden denne uke, helt utrolig=) lå på 140 slag i minutten=)
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2007 hadde 140slag i minuttet jeg også, kjempe gøy. Hørte godt forskjell på min puls og babyens hjerte ja:)
prøvekluten+3små Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 140 da tipper jeg gutter på dere:o)begge mine gutter lå på hhv 140 og 142 hele svangerskapet:o) nå venter jeg jente,og den ligger noe lavere
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 lurer på om du får rett prøvekluten=) gleder meg til ul'n=)
prøvekluten+3små Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 har du/dere noen magefølelse da? for dem bruker å stemme om du føler deg bombesikker;o) gjorde jeg med gutta,mens denne gangen var jeg veldig usikker på om det var gutt,og det var det altså ikke.. men snodi dette med pulsen..gleder meg litt til å se hva lillepia vil ligge på..nå får jeg jo ikke så mange kontroller med henne da,men..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #9 Skrevet 18. mai 2007 Min bebis hadde hjerteslag på 140, men ultralyden sier det blir en jente, så.
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. mai 2007 har en sinnsyk magefølelese på gutt. Men trur det mest handle om familiegreier, faren min har bare brødre , faren til samboren har bare brødre og samboeren min har bare brødre og jeg er jente men har bare brødre.... gutter i fleng i denne slekten
prøvekluten+3små Skrevet 18. mai 2007 #11 Skrevet 18. mai 2007 hehhe,er jo ikke så d er en fasit at alle som er 140 er gutter da du;o) det kan bare være en indikator..
kavli Skrevet 18. mai 2007 #12 Skrevet 18. mai 2007 Veldig moro med hjerteslag! Jeg synes nesten det var større enn ultralyd, for det var det første livstegnet. Ultralydbilder har jeg sett 100 ganger før, selv om det var artig, det og:-)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 18. mai 2007 #13 Skrevet 18. mai 2007 vet ikke hvordan jeg skal forklare det men jeg trooooor det blir en jente, men magefølelsen sier gutt!=) så vet ikke helt jeg=) alle rundt meg sier det blir en jente, untatt min bestemor... tror hun er litt usikker på samme måte som meg hun, hun viser meg strikkeoppskrifter på jenteklær som hun vil strikke,men midt inni hele strikke praten så sier hun "nei, jeg tror du får en gutt du"... sååååå å være ubesluttsom, det hører til slekta=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå