meg og min lillle sønn Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 hvor gamle må babyene være før en slutter å koke flaskene?
Stratos med 3 barn Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Min var 4 mnd når hs sa vi kunne gi vann rett fra springen og slutte å koke flasker. Gått helt fint det Ps: Jeg har oppvaskmaskin da, så flaskene blir vel vasket med høyere temp der enn man klarer om man tar det for hånd....
Arb.ledig husmor Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Vi har gitt vann fra springen en stund, men steriliserer flaskene enda(i microen). Vasker flasker kun 2 ganger i uken. Serina e 8mnd...
Mooncake Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Jeg spurte legen på 3 mnd kontrollen og hun mente det var greit å skippe koking og det var bare å bruke vann fra rett fra springen. Så da gjorde vi det. Til å begynne med kokte, vasket vi annenhvergang. Nå koker vi innimellom. Vi begynte å bruke vann rett fra springen ved 3,5 mnd.
Alvepike Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Jeg kommer til å sterilsere flaskene så lenge hun får mme ( hun er 4 mnd) , men kommer vel etter hvert til å fra springen når hs gir grønt lys..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå