Gå til innhold

Idiotisk tidspunkt for søsken og pappavisitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal føde på Bærum, og der er pappa og søskenvisitten lagt til kl 19-20. Det er for vår del helt idiotisk siden Lillegutt legger seg kl 19! Dvs at han ikke får vært med, og at sambo må skaffe barnevakt. Dessuten er det nok ikke bare bare å "jage" ut andre som er på den ordinære visitten fra 18-19 heller...

Andre som også har stusset over de merkelige tidene?

Jeg får nok belage med på å ta imot besøk fra guttene mine andre steder enn på rommet tenker jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får pappa og søsken komme når de vil og bli så lengee de vil.Er visst mest forbeholdt andre besøkende selve besøkstiden.

Skrevet

Jeg har flere venninner som har født på Bærum og der er det fint mulig å ta imot besøk i resepsjonen nede. (De har jo masse fine sittegrupper). Så lenge du kommer deg opp av sengen, så kan du ta i mot besøk på Bærum. Jeg har alltid besøkt venner utenom visittiden...

Håper det ordner seg for dere..

Skrevet

Sånn er det på kongsvinger der jeg skal føde også. Men jeg tror nok ikke det er noe problem egentlig. så lenge de ikke kommer i siesta tiden til oss mødrene tror jeg det skal gå bra. men kongsvinger har også besøkstid mellom 14 og 15 mener jeg det var. Også 18-19 (19-20 far) sto det. Så da kan jo far være der helt fra 18-20. Men jeg tror ikke de tar det så tungt egentlig. Spør de da vel.

Skrevet

Jeg har tenkt på det samme for min legger seg også kl 19, men det bekymrer meg ikke noe særlig. De er veldig fleksible på barsel, ihvertfall i forhold til visitt fra far og han kan være der nesten hele tiden unntatt i siestaen hvor det er helt stengt. På web-siden står det at den er fra 15-17, i brosjyren står det 15-18. (Jeg synes å huske det var 15-17 fra da jeg fødte der sist.)

Det er 2 oppholdsrom inne på barsel hvor man kan være sammen med far hvis det ikke er greit for de man deler rom med at man har besøk, og så lenge søsknene er av den rolige typen som ikke bråker for mye for andre er det sikkert greit å ha dem med inn der. Hvis ikke er det et stort venterom rett utenfor barselavdelingen der man kan ha besøk av hvem som helst, når som helst, også søsken. Dessuten har den nyoppussede vestibylen på Bærum kiosk, kafe og masse fine sittegrupper, så det er mer enn nok steder å ta imot besøk, så lenge man er i form til å komme seg ut av rommet.

Da jeg var der sist, var det endel fedre som kom opp for å avlaste mor litt i løpet av dagen, så fedrene trillet babyene sine rundt i gangen og satt og koste seg sammen med dem inne på oppholdsrommet midt på dagen mens mor dusjet og slappet av osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...