Gå til innhold

Problemer med Medela Swing :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg Må klare å pumpe meg nok til å kveld!

Er kjempe førnøyd med den og har brukt den masse! Men nå plutselig virker det som den ikke klarer å lage sterkt nok vakum...går fortere å håndmelke meg!! Noen som har peil på hva som kan være feil??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter den lille hvite proppen som deg skal?

Sitter luftledningen ordentilg fast? Prøv med en større flaske tilkoblet.

Hm..det var en ting til ..men kommer ikke på det akkurat nå.

Skrevet

Bruker du batteri eller vanlige ledningen...? Jeg har klart å miste ledningen så jeg må bruke batteri på min og når det begynner å bli svakt blir det heller ikke no vakum...

En annen ting er at den lille hvite klaffen må skiftes etter en stund...kan det være den?

Har merket at skålen som man putter i puppen begynner å bli skjeiv her så jeg må passe godt på jeg og slik at det blir godt nok vakum...

Skrevet

Ah! Har ikke skiftet den hvite klaffen skal prøve det!! Krysser fingrene for at det er den!

Tusen takk for svar!

Skrevet

Sendte mail til Medelas kontaktperson i Norge og han ringte nettopp!! Det er jo helt utrolig service! :-)

Han sa det samme som dere, den hvite klaffen, også skulle jeg lese på side 31 i instruksjonboken der står det om hvordan man kan vaske motoren! Hvis ikke det hjalp skulle jeg bare stikke innom nærmeste alliance apotek og få ny motor. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...