Gå til innhold

Har jeg grunn til og føle meg sjalu???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en samboer som jeg elsker så høyt.

Vi har 2 barn sammen ,jeg synes sex forholdet er helt forandret han vil liksom ikke ha sex med meg i steden venter han til han tror jeg har sovna så runker han.Blir så sinna lei meg og såra da=(

er dette normalt??

noen grunn til at han gjør dette tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ut i fra du er gravid? :-) kanskje han synes det er vasnkelig å ha sex m deg når han vet hva som er inne i magen din... Noen blir stressa med det og klarer ikke å konse om det man skal.

Det beste du kan gjøre er jo å spørre han rett ut... Si at du opplever at dere har veldig lite sex og om han opplever det sånn og så snakker dere ut i fra det. Videre kan du jo ta opp at du er klar over at han runker når han tror du sover el og komme med et foslag om at du kan "hjelpe" han m det :-) At dere rett og slett har litt oralsex. bare noe forslag.

Det viktigste er faktisk å ta opp det som plager deg... på en ok måte, så ingen føler at man må gå i forsvar.

lykke til!!

Skrevet

hvorfor skriver du inn her da?

uansett... du må jo ta det opp... er det meningen at dere skal bli gravide? kanskje han er usikker på det? man kan tolke og tro så mye man vil, men svaret får du hvis du spørr :-)

Skrevet

skev her for jeg tenkte dette var plassen noen kunne hjelpe

Skrevet

tror ikke så mange kan hjelpe deg... du må rett og slett snakke m samboeren din :-)

Spør du får du nok svar og så får du tro på svaret du får!!

Skrevet

fikk for 5 uker siden

Skrevet

om du fikk for 5uker siden så er vel ikke du helt klar for sex enda haller da????

Det kan jo hende han bare vil skåne deg også, du får heller ta å spørre han først! Så kan du finne ut om det er deg det er noe galt med eller om han bare har blitrt litt for glad i frk høyre :) hehe

Skrevet

Jeg syns det er skikkelig råttent gjort av han! Han kan i det minste være høflig nok til å gå ut av soverommet! Sjalu trenger du nok ikke være, det er sikkert bare litt med situasjonen å gjøre. Dersom det lar seg gjøre ville jeg tatt en prat med han, spørre om han ønsker å ta opp igjen sexlivet, og om det er noe spesielt han syns er vanskelig rundt dette. Kanskje han ikke tør å prøve seg på deg, av frykt for at du skal føle deg presset? Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...