Gå til innhold

Voldsomme mens-lignende smerter i ryggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de to siste nettene hatt skikkelig vonde smerter i ryggen. Det foeles veldig som naar jeg har menssmerter paa det verste. I tillegg har jeg mye vondt i magen, men om dette er relatert til smertene i ryggen, vet jeg ikke. Dette kan like gjerne vaere luftsmerter.

Er det noen her som vet hva det kan vaere foer jeg kontakter jordmor? Er bare 32 uker paa vei. Takk for svar til foerstegangs og intetanende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har oxo hatt masse av dem! men dete r bare at kroppen din gjør seg klar. du modnes=) Jm mi sa jeg skulle ta den smaerten i mot med glede =) så ikke noe farlig =)

Skrevet

Har hatt sånne smerter jeg også.. de har vært helt ulidelige til tider men som legen sa så VET en bare når noe er på gang.. og følte ikke på meg at det var noe annet enn kroppen min som arbeidet for å bli klar. Men en kan jo virkelig lure når det står på som verst!

Skrevet

Takk, det var betryggende aa hoere. Foedselen er definitivt ikke i gang, det er helt sikkert. Bare lurte paa om det var andre ting som satte i gang disse smertene. Men da blir det bare aa kjempe seg gjennom dem da. Ta dem imot med glede... hi hi... den var god!

Takk for svar i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...