ava* Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Tulla på 7 1/2 mnd spiser grøt av max 60ml til frokost, 1/2 middagsglass, og grøt av 90ml til kvelds. Føler nå at hun trenger mere fastføde, men da drikker hun jo mye mindre. Hvordan få henne til å drikke mere samtidig som jeg øker den faste føden? Hvordan gjør dere ammere dette? Hun tar ikke no flaske eller tutekopp! Gir jeg pupp før mat vil hun ikke ha mat, gir jeg mat før pupp vil hun ikke ha pupp!!
komplett familie Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 her går det i mer fastføde enn mm.... det som er viktig å være obs på er om bleien fortsatt er tung - for da får hun i seg nok væske! Ellers går dagen slik her; pupp på morgenen, så grøt, så frukt, så pupp, så grøt til kvelds og en time etter det sånn ca pupp!!!! Han drikker vann til grøten, men det er lite.... Husk at det er mye væske i grøten også....
ava* Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2007 Bleien blir lettere og lettere jo mere hun spiser. Jeg burde vel egentlig vært og veiet henne for å se om hun får nok mat, og deretter faktisk sett om hun trenger mere fast føde eller om vi har funnet en grei middelvei nå!!
ava* Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2007 Noen ammahjelpere som har noen tanker om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå