Gå til innhold

BH-størrelse

Sessa med prinsesse og spire:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et stort behov for nye BHer, som rommer mer :) Jeg er litt i villrede i forhold til hva jeg skal kjøpe, men tenker kanskje at amme-BHer er lurt? På den måten slipper jeg en stor størrelse i ordinære BHer. Hvis jeg skal kjøpe amme-BHer, hvor store bør disse i såfall være for å passe etter fødsel (som er om ca 80 dager)?

Takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige gang vokste ikke brystene i det hele tatt under svangerskapet, men gikk opp nesten to str. når melka kom. Denne gangen passet amme bh'ene fra forrige gang siden midten av svangerskapet, men vet ikke hvordan det blir etterpå da jeg ikke har termin før i beg av juli. Tror dette kan variere veldig.

Skrevet

Sist gikk jeg opp 2-3 størrelser fra vanlige til amme-bh. Jeg tror veksten var nokså jevn gjennom hele svangerskapet, men akkurat de dagene hvor melka kom (de første dagene etter fødsel) var jeg ENORM! Da holdt ikke engang de nyinnkjøpte G-Cup-BH'ene. Dette varte bare i noen få dager. Nå har jeg 2 måneder igjen til termin, og jeg har handlet amme-BH i G-cup som sist. Bruker normalt D/E. Satser på at det holder :-) Selv om jeg alt fyller G-cupen nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...