Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 jeg er kvalm (igjen...var jo det de foerste 5mnd!) og har murringer , foler det presser paa hele underlivet!!! som om jeg maa "holde igjen" naar jeg skal paa do, foeler hele babyen skal "ramle" ut! Har ikke matlyst... Noen andre? LIVREDD for at babyen skal komme for tidli! Noen som vet om "tegn" paa at babyen kan komme tidlig??
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Ta kontakt med jordmor eller lege!! Det er så vanskelig for andre å vite om det er fare for tidlig fødsel eller ikke. Er 34+1 i dag. Har ikke vært særlig kvalm, men mensmurringer og nedpress kjenner jeg igjen, Jeg tar tabletter for å dempe kynnerne og har fått beskjed om å ta det veldig med ro.Dessuten sjekker jordmor mormunnen ofte i tilfelle modning. Lykke til!
Merida72 Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Tror ikke det er så unormalt! Jeg er i uke 32, og har plutselig blitt kvalm og mistet matlysten helt. Har ikke vært plaget av kvalme tidligere i svangerskapet i det hele tatt. Ser at det er mange innlegg om det samme her inne på 3.tri, så jeg tror ikke du er alene. Men selvfølgelig skal man ta kontakt med lege eller jordmor om man er bekymret for for tidlig fødsel.
Villvill Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 er i uke 32... spiser bare Ritz-kjeks och isbiter.... ska til lege på tirsdag sedan jeg e så kvalm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå