♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Hvordan går det med deg?????? Håper virkelig ting har begynt og skje nå...........og at du har babyen din i armene snart om du ikke alt har det=)
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Hun ble igangsatt her tidligere i uken, så jeg hvertfall i et innlegg hun skrev. Var hjemmom imellom pillekurene, så vil jo tro det ble baby etterhvert siden hun ikke kom innom mere.
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2007 Ja får inderlig håpe hun har født nå.........stakkars jente som må gå så lenge over terminen.............!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2007 heiser til topps igjen jeg........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå