Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 jeg har kjent babyen EN gang i dag, å det var i 4 tiden...... ellers bruker h*n å være fryktelig aktiv, jeg har også hatt no merkelig utfold. er de noen som vet hva dette kan være??? vet jeg kommer til å få mye pepper for at jeg spør her og ikke har ringt føden, men jeg var på føden på tirsdag pga. smerter som jeg trodde kanskje var rier, men som viste seg å være bare støl rygg så jeg er så redd for å virke hysterisk. men jeg trenger virkelig hjelp no. det sparket i 4 tiden var fryktelig svakt og stille. er 32+6 i dag!!! plz hjelp meg jenter!!!!!!!!!!!!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Skal ikke gi deg pepper for at du ikke har ringt føden jeg...........! Men tror jeg ville vurdert å gjøre det..............ikke noe morro og gå og være usikker heller da.........og det er bedre og ringe en gang for mye enn for lite vettu....!!!!! Skal ikke være redd for at folk skal oppfatte en som hysterisk når en er gravid............så ikke tenk på det du! Ring og hør hva dem sier ..............!!!!!!!!!!!! Lykke til...............
Mikaelle7 Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 Når du er så urolig, er det bare en ting å gjøre, og det er å ringe føden. Lytt til egen magefølelse, ring heller en million ganger for mye enn en for lite. Er vel kanskje heller den turen på tirsdag du burde spart deg for i så fall, man VET man har rier når man har dem Men når du vanligvis har en veldig aktiv baby og den plutselig blir veldig rolig, trenger det ikke bety at noe ikke er som det skal, men du bør likevel ta magefølelsen på alvor og ringe føden og høre hva de sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå