Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Jeg synes selv jeg ser ut som en sprengt gris på bildene fra bryllupet da jeg var 6 mnd på vei og ikke akkurat av den slanke typen fra før av. Har ikke lyst til å sende dette rundt til familie og venner. Blir folk skuffa over å få takkekort uten bilde? Er det en selvfølge at man sender med bilde?
pusita Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Jeg tror vel en del blir litt skuffet hvis de ikke får bilde, siden det er det som er det mest vanlige... Kanskje dere har noen fine headshots, hvor det bare er bilde av ansiktene deres, eller dere kan redigere et bilde av dere slik at man bare ser ansiktene? Ville det vært bedre?
Morango 29.05.2007 Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 Har du selv mottatt takkekort uten bilde av avsenderen? Dere finner nok et bilde dere liker. Ikke sikkert dine gjester mener du ser fæl ut.
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Ja, folk vil bli skuffet. Dette er din familie og dine venner, ikke folk som vil godte seg over at du kanskje ikke så ut på ditt aller beste den dagen. De ser etter glede når de ser på bildene, ikke store kropper. Dere risikerer også å fremstå som gjerrige, folk kan tro at dere ikke har villet spandere fotos på takkekortene. Og det er ikke hyggelig når de har lagt ut masse penger på gaver, reise og å gjøre seg fine for festen deres. Bruk bildene du, ingen er supertynne når de er 6 mnd på vei. Det er bare koselig med gravide damer
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 du MÅ ikke ha bilde nei, men jeg syns det blir litt rart å få et takkekort uten,...... Kan du ikke få en venninne eller noen andre som kan se på og velge ut det bildet de syns er finest som dere kan bruke? Jeg selv hater å bli fotografert og se på bilder av meg selv, så kjenner den følelsen, men tipper nok du er din største kritiker og at ingen andre tenker som deg
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har ofte fått takkekort uten bilde. Det gjør meg ingenting. Et takkekort trenger faktisk ikke koste mer enn 3 kr stk (priseksempel: Japan foto) så det har man jo råd til. Men hvis man er misfornøyd med alle bildene skjønner jeg at noen velger å ikke ha bilde
kidos! Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Jeg personlig hadde blidd veldig skuffet om jeg hadde et takkekort uten bilde. Er ofte derfor folk som ikke er inviterte sender en ting, for å se hvordan den vakre bruden så ut. Kan være vanskelig hvis man ikke liker bildene. Kanskje det er noen av gjestene som har tatt et "blinkskudd" .Trenger ikke være et fotografbilde. Hvis du føler at du ser "sprengt" ut(rosa?) er det kanskje fint med et svart/hvitt bilde. Digitale bilder er jo en smal sak å gjøre om, og de blir ofte mere "stemningsfulle".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå