junisnuppa/fødeklar Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Jeg må gjøre noen innkjøp og kaste ut pc-pulten på vårt soverom, rydda masse, masse der og byttet ut skap på rommet til storesøster før frøkna kommer ca 21.juni. Det eneste jeg har klart er vel vogn.....Skal låne vugge. Kjenner jeg begynner å bli litt stressa nå....Gubben skal nemlig inn å operere bort mandlene 31. mai. Regner derfor ikke med å få noe særlig hjelp fra han etter dette i ca 14. dager.....Håper å ha alt klart til hans operasjon sånn at jeg kan konsentrere meg om storesøster da.... Håper heller ikke lillefrøkna kommer tidligere. Blir i såfall ikke noe hyggelig å ha en "syk" gubbe da.... Dette ble nok mer et lite hjertesukk enn spørsmål..... ;o) Er det noen andre med ca samme termin som helller ikke har alt klart eller har de fleste alt under kontroll?
Gjest Odyssey*høygravid* Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 Han kan da hjelpe deg fordet om han tar mandlene? De har jeg selv tatt og han blir ikke akkurat noe dårligere til å sette opp ting o.l av den grunn.. Hadde det meste klart 3 uker før termin. Handlet alt på en gang :-)
junisnuppa/fødeklar Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2007 Ja, han kan sikkert hjelpe litt til, men jeg tror han kommer til å bli skikkelig "mannfolksjuk" og sutrete i hvertfall en ukes tid....Kommer sikkert til å irritere meg grønn over det.....
unixta Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 Begynner å stresse selv, har termin 18.juni. Skal sy nytt trekk til en babykurv, handle klær, planlegge barneselskap til 8 åringen og mye annet. Hadde også tenkt å gjøre ferdig babyalbumet til 1,5 åringen før den neste kom, men, men........ En får bare satse på at det meste ordner seg etterhvert, må forreste kjøpe søskenvogn og.
junisnuppa/fødeklar Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2007 Ja, virker som du også har endel å gjøre om dagen.... Men som du selv påpeker.... Får satse på at alt går seg til etter hvert.....Ungen lider nok iingen nød )
Gjest Odyssey*høygravid* Skrevet 17. mai 2007 #7 Skrevet 17. mai 2007 Uff, menn og så syke som de blir.. Han får bare pent hjelpe deg syns jeg da, han trenger jo ikke gjøre alt på en dag heller
junisnuppa/fødeklar Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. mai 2007 Ja, jeg tror ikke jeg får noe særlig dårlig samvittighet av å mase litt på han. Han kan fordele opgavene litt utover dagene.... godt å høre at det ikke bare er sånn at jeg er supper ego.....
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 17. mai 2007 #9 Skrevet 17. mai 2007 Jeg har oxo termin 21 Juni, og her er alt klart. Kjøpte like greit alt i uke 26 da jeg fikk engangsstønaden Nettopp pakka bagen og, just in case!! (fikk 3 uker før tiden sist)...
junisnuppa/fødeklar Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. mai 2007 Siden du fikk så lenge før tiden skjønner jeg godt at du har elt klart. Det må være goodt å vite at man nå bare kan vente...)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 17. mai 2007 #11 Skrevet 17. mai 2007 Ja...det er jo flott det, men da har men lixom ikke mer heller å gjøre de siste ukene...hehe....måtte vaske sengtøyet igjen til smuskien , for det hadde jo vært på senga så mange uker nå...haha:P Jaja! Kos deg med resten av innkjøpene, det er jo sååå kos og å handle inn babyutstyr!!
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 17. mai 2007 #12 Skrevet 17. mai 2007 her er alt klart så den lille snuppa kan bare komme når hun vil:) nå skal jeg bare gå å kose meg i butikkene frem til termin å kjøpe litt klær hvis jeg kommer over noe spesiellt, selvom vi egentlig ikke trenger mere klær nå!
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 17. mai 2007 #13 Skrevet 17. mai 2007 Jeg satser på å ha det meste klart i begynnelsen av juni. Da MÅ soverommet vårt være ferdig malt og luftet, kommode må være på plass, seng, samt at stellebordet skal stå klart. Ellers er det kun bilstol jeg mangler nå av utstyr; håper venninna mi får ut fingeren og hentet den hos foreldrene i tide (skal kjøpe av henne).
Xenaen Skrevet 17. mai 2007 #14 Skrevet 17. mai 2007 Om det blir krise kan ungen ligge i vogna den første tida. Det er ikke så mye som må stresses med egentlig. Jeg har termin 7. juni og har nå først vaska opp litt klær. Og har ikke vaska vugga, eller funne madrass til senga. Ordner seg alltids. har ikke vaska og ordna vogna heller.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 18. mai 2007 #15 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har tre eksamener nå i slutten av mai som må bli unnagjort før jeg kan begynne å gjøre i stand. Gleder meg vilt !!!!Ferdig med den siste fem uker før termin, og da er det mildt sagt mye som bør gjøres. Men jeg velger å ikke stresse, alt ordner seg uansett, og man skal jo kose seg med det, ikke bli helt sliten og oppkavet før fødsel. Hadde vært greit om lillemann holdt seg i magen til termin, men storesøster kom 12 dager før, så jeg er åpen for at det kan skje nå også..
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 18. mai 2007 #16 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har alt klart nå, har termin 12 juni
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #17 Skrevet 18. mai 2007 Eg har termin 13. juni og har heller ikkje alt på plass. Vi får arve ein del ting, men alt er i Bergen, og mykje av det får vi sannsynlegvis ikkje før etter chiquitin er født. Men vi skal få bilstolen og dei minste kleda neste veke heldigvis. Elles har eg ikkje kjøpt inn noko av det små (smokkar, stelleprodukt etc) eller sengetøy/madrass og ting til vogna (insektsnett, regntrekk etc) så det gjenstår ein del, men eg stressar ikkje. Det er jo koselig å gå å handle litt sånn innimellom Og det er jo 3 1/2 veke til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå