Gå til innhold

Må magen synke og slimproppen gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja må magen synke masse og slimproppen gå lenge før fødselen? Eller kan dette skje like før liksom? Skjer det bestandig? Eller trenger ikke magen å synke eller slimproppen gå i det heletatt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer også på dette, magen min har akkurat sunket. Så jeg vil også gjerne se svar...

Skrevet

Ingen som kan svare??? Vi er flere som lurer!!! :P

Skrevet

Vi kan rope alt vi vil, men det hjelper visst ingenting ;)

Skrevet

mener at noen sa at hverken magen trengt å synke og at ikke alle merker om slimproppen går. :)

Skrevet

Heia, trudde at det var svart på dette innlegget siden det sto at så mange hadde skrevet inn. Sorry!

Jo det kan starte uten et eneste tegn! om det er noen trøst. Jeg har født to barn, og har ikke hatt noe tegn i forkant. Ingen slimpropp, ingen lav mage ingenting.

Nå med nr tre merker jeg at ungen har lagt seg til, jeg kjenner liksom at det er ekkelt å gå, men vet jo at jeg kan gå lenge slik også!

Og dessuten - en slimpropp gir ingen fødsel

Skrevet

her startet det oxo uten noen tegn.fikk komentarer om at magen hadde sunket da.men slimproppen gikk ikke før 1,5time før ungen var ute.nå merker jeg godt at ungen har lagt seg ned og er klar.har hatt lav mage hele tiden og sm målene sier at magen har sunket. venter bare spent nå...23 dager til termin...

Skrevet

Magen min sank ikke, ingen slimpropp var å se heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...