Gå til innhold

Drikke før vielsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sambo er dødsnervøs for bryllupet. Ikke for å gifte seg, men for å treffe familien som vi har et meget anstrengt forhold til. Etter mye om og men har vi valgt å invitere dem likevel. Sambo er veldig følsom og har antennene veldig ute og han ønsker derfor å ta et par glass vin før vielsen slik at han "slapper av" og ikke knyter seg sånn med familien sin til stede.

Er det fryktelig unormalt å drikke før vielsen? Jeg synes han kan vente til etterpå, men han insisterer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det bare er ett par glass, så ser jeg ikke problemet med det! Jeg har tenkt å ha meg ett glass champagne hos frisøren iallefall for å roe nervene. Har det altså ikke for vane å drikke hver gang jeg er nervøs, men dette blir jo litt anderledes. Men han må jo ikke bli alt for revet med og ta for mye da... ;o)

Skrevet

Enig med rogaland81! Litt går an. Så fremt alkohol ikke gjør ham mer følsom/sentimental osv.. Da vil det jo bare ha en uheldig virkning. Det beste hadde jo vært om han hadde greid å slappe av uten, men hvis han mener at det vil gjøre alt bedre for ham så...

Har litt lyst til å ta et glass musserende vin sammen med forloveren til frisøren, men det er mest for at vi skal kose oss da! Blir litt annerledes.

Skrevet

Jeg tok meg et glass champagne før vielsen og min mann tok seg en utepils med sin forlover.Så ikke noe problem i det.

Skrevet

et glass vin for å roe nervene ser ikkje eg nokke gale m.

de fleste bruder får jo champagne hos frisøren, så d blir jo d samme=)

Skrevet

Jeg hadde også tenkt et glass champagne hos frisøren, så da kan det vel ikke være verre for ham å ta et glass eller to, så lenge han ikke blir påvirket av det, det hadde jo ikke vært kult i kirken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...