Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Min sambo er dødsnervøs for bryllupet. Ikke for å gifte seg, men for å treffe familien som vi har et meget anstrengt forhold til. Etter mye om og men har vi valgt å invitere dem likevel. Sambo er veldig følsom og har antennene veldig ute og han ønsker derfor å ta et par glass vin før vielsen slik at han "slapper av" og ikke knyter seg sånn med familien sin til stede. Er det fryktelig unormalt å drikke før vielsen? Jeg synes han kan vente til etterpå, men han insisterer.
rogaland81 Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Dersom det bare er ett par glass, så ser jeg ikke problemet med det! Jeg har tenkt å ha meg ett glass champagne hos frisøren iallefall for å roe nervene. Har det altså ikke for vane å drikke hver gang jeg er nervøs, men dette blir jo litt anderledes. Men han må jo ikke bli alt for revet med og ta for mye da... ;o)
*_A_* Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Enig med rogaland81! Litt går an. Så fremt alkohol ikke gjør ham mer følsom/sentimental osv.. Da vil det jo bare ha en uheldig virkning. Det beste hadde jo vært om han hadde greid å slappe av uten, men hvis han mener at det vil gjøre alt bedre for ham så... Har litt lyst til å ta et glass musserende vin sammen med forloveren til frisøren, men det er mest for at vi skal kose oss da! Blir litt annerledes.
kidos! Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Jeg tok meg et glass champagne før vielsen og min mann tok seg en utepils med sin forlover.Så ikke noe problem i det.
Happy H Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 et glass vin for å roe nervene ser ikkje eg nokke gale m. de fleste bruder får jo champagne hos frisøren, så d blir jo d samme=)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Jeg hadde også tenkt et glass champagne hos frisøren, så da kan det vel ikke være verre for ham å ta et glass eller to, så lenge han ikke blir påvirket av det, det hadde jo ikke vært kult i kirken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå