Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannflaske, datterens vannflaske, mobil, 2 kontroller, og duk da... såpass kjedelig :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse blader, boddylotion, 3 kontroller, duk, 2 vannglass, og ei avis.

Skrevet

akkurat nå er det vannflaske,to glass,tre kontroller,en avis,svangerskapsboken,serviettholder,to lysestaker og duk :)

Skrevet

Akkurat nå er det oransje duk, med vannskål og tre lys (oransje) som flyter i skåla, på sidene er det to lys i oransje selvfølgelig :) og to fjernkontroller.

Som dere kan se er jeg blitt helt hekta på oransje denne uken, så alt det grønne er vekk og oransje gardiner kommer opp snart, puter er allerede på plass :)

Siden dere alle har vannflaske på bordet så fikk jeg lyst på vann og må reise meg opp og hente det :)

Skrevet

Oj. Det er ganske kjedelig her hos meg.

Det er nemlig smulene fra maten vi spiste i selskapet vårt tidligere i dag. Samt en tom flaske øl, en tom flaske brus, et tomt brusglass, en tørkerullholder med en halv tørkerull på, hårpynten min som jeg har dratt ut av håret (man blir liksom trøtt i hodebunnen etter en dag, det har jeg alltid syntes var litt merkelig at man faktisk ble..)

Og, det var det.

Litt tidligere i dag har det stått masse ketsjup, sennep, remulade, potetsalat, pøler, brød, øl, kaker, brus og is.. En riktig 17.mai-fest, som egentlig skulle holdes utenfor i gårdhaven.. Men så høljregner det her. Jaja. Det var koselig selv om det ikke ble grilla pølser! :)

Skrevet

Tidlig på morgenen 18. mai...

Min førstefødte hadde ALLE vennene sine på besøk i går (En gjeng på ca 15 stykker.) Jeg la meg samtidig som minsten.

Så her er det:

En hel haug med hvite plastkopper

6 skåler som det har vært gele i.

en pakke sugerør (Her har de spist gele med sugerør!!!)

Et playstationspil ( Tekken5)

Rubis Cube

En klut

To fjernkontroller

Dagens avis

Presskanne med fersk kaffe

En tom flaske Cola

En halvtom flaske Cola Zero

En kork

En tom flaske Herrljunga sider (Sider!!!! - hmm - hvem har drukket det?)

Snart blir det tomt....må bare drikke kaffen først, og bla igjennom avisa.

Skrevet

hoi kaur..hehhe du må ha et stort stuebord;o)

på vårt er for øyeblikket:

-en stabel med blader som jeg skulle kasta

-en sort løper

-to vannglass

-en fjernkontroll

Skrevet

Akkurat nå står det et fat med brødskiver på, et glass melk (frokosten min:)), en mobil, en vase med blomster, to lysestaker, en liten skål, en regning, en tippekupong (med bitteliten gevinst), og sist men ikke minst, pc-en:)

Skrevet

Det var ikke det minste jeg fant ;-)

Rydda opp nå nå. Ungdommen får rydde opp ute når de har stått opp....klokken er jo ikke mer en 11.

Skrevet

duk og 2 fjernkontroller..... Ryddet opp etter i går:)

Hehehe, morsom tråd dette var:)

Skrevet

hos oss er det en blå duk, en vase med blomster, en bolle sjokolade, og alle 5 fjernkontrollene.....sambo er elektriker og har fjernkontroller på ALT, blir snart småsprø....har ikke brytere til lyset engang.......MÅ bruke den teite kontrollen som jeg ikke skjønner noenting av....sukk....mannfolk.......

Skrevet

- 1 vannflaske

- 2 smokker

- 1 flaske

- 3 glass

- skål med snop:p

- 2 tallerker

- 1 avis

- håndkrem

- 4 kontroller

- duk :P

- mobil

- tørkerull

ser ut som det har vært orkan på bordet..hehe..

Skrevet

her er det

-en duk (orange)

-2 telys holderer i sølv

-en hvit ildtopp

-¨sånne til å ha kopper under

-2 kaffe kopper

-dagens avis

-ett glass med vann

-snusboks (sambo sin:)

-en slags kabel

-en mobil

-2 fjernkontroller

thats it:)

Skrevet

Jeg har:

- 1 duk (stripete)

- 1 skål med no godteri fra i går

- antibiotika eska mi.

- 1 smykke

- 1 glass brus

- 1 lysestake med telys i

- 2 fjernkontroller

- 1 fat med smuler på

- 2 vannflasker

- 1 røykpakke (ikke min!!)

- 1 tom kopp

- 2 øredobber

- 1 hårspenne

Skrevet

Ingen duk duk for den ble sølet på i går og har ikke lagt på ny enda. Ellers en kaffekopp og en tutekopp med vann.

Skrevet

2 fjernkontroller, 3 t lysestaker, en duk, en blomst, ett Se og Hør:)

Skrevet

*host... kremt....* jo alså.... på bordet.. hihi.. står forsatt......middagsrestene fra.. hmm... onsdag... *host.. kremt..* hihi.. Har vert såååååååååååååå slakk di siste dagene.. huff.. men skal ta det idag.. bare ... manner meg opp... er så ekkelt å la mat stå.. men har bare blitt sånn... huff..

Etter jeg har ryddet det.. står det nok igjen.. en fruktskål.. (tom for øyeblikket) , et par fjernkontroller, en playstation kontroll.. ja.. =)

*skal rydde snart.... jaddah...* =)

Skrevet

en bukett hvite roser,en sølvfat med kubbelys,en sølveske og en antikk lysestake med kubelys..JA jeg er glad i lys hihi

Skrevet

Avisen og noe reklame, et glass cola med isbiter,sitronskive og sugerør,salt og pepper potetgull, mobilen,bodylotion, 3 fjernkontroller,hvit duk og 2 turkise telysestaker.

Et lite bord mellom godstolene våre, så det ble ganske trangt og rotete.

Må nok rydde vekk all reklamen og avisen. =)

Skrevet

Duk, fruktfat, kubbelys, fjernkontroll, en tom godtepose og en halvspist firekløver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...